- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Home server / házi szerver építése
- Gaming notebook topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Projektor topic
- Steam Deck
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
Gondolom 970 -t is nehéz szerezni azért nincs a tesztben. Bár értelme amúgy se lenne ref órajelen mérni 970-t, mert teljesen eltorzult eredményt adna a valós teljesítményről.
De kb ugyan ez igaz egy 980-ra is, mert az NV kártyák nem az AMD nél megszokott +25-50Mhz gyári tuninggal érkeznek. (és akkor még meg se volt említve azon felül mennyi tartalék van)Az meg egyenesen felháborító, hogy egy tesztben nem szereplő siker terméket lehúz valaki megalapozatlan kijelentésekkel.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
TTomax
nagyúr
Mondod te,hogy olyan gyors lesz.Persze ezt semmi nem támasztja alá,a 290-FuryX-ig kb semmi nem profitál a memória OCból... de majd megoldjátok, 4K 4-8xMSAA...csak mert volt már rá példa.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Többször is leírtam,most ismét.Teljesen mindegy mi az optimalizált,és mi a szemétkupac.Idén ezek jelentek meg,idén ezekkel játszottunk,ha nem képezik a teszt részét,akkor ferde kép alakul ki,mint ahogy arra példa is van.A tesztkonfig is változott,továbbra sem szerencsés előző eredményekre hivatkozni amelyek teljesen más konfigban készültek.4k teszteket is kb érdekességképpen lehet berakni,mert minden egy gpus megoldás irreleváns max. közeli beállításokkal,max arra jó amire az AMD használja összemosni az eredményeket,vagy a beállításokon kell változtatni íme egy példa...
Senki nem fogja ilyen beállítással játszani 22fps-el ami néha droppol 14re...Arról nem beszélve,hogy ugye te is látod,hogy a 290X gyaláz mindent 4Kban ami kissé nevetséges...Sokkal jobban át kellene gondolni,nem csak a tesztjátékokat hanem a beállításokat is,egy arany középutat tartva,mert ettől ez most igen messze áll ,torz képet kialakítva a leendő vásárlókban.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
huskydog17
addikt
"2015 a PC szégyene volt."
Már megint ez a nevetséges és hamis általánosítás. Miért kizárólag a AAA hulladékokat veszed figyelembe? Pont azok a legnagyobb szemetek! Ha normális PC játékot akarsz látni, akkor a független fejlesztők tájékán nézelődj és akkor talán 180 fokos fordulatot venne a véleményed!
- Új, DX11-es leképzőt kapott a RoadHog Engine, ami kiválóan és példaértékűre sikerült, ezt a Shadow Warrior-ba belerakták, így született az 1.5-es verzió. A látvány sok mai AAA a földbe döngöl és egy 7870-es Radeon elegendő az Ultra részletességhez stabil 60 FPS-en, még a legnagyobb harcok közepette sem esik le a framerate ahol igen intenzív részecske effektek is vannak. Ja és talán ez az egyetlen olyan AAA minőségű játék, ami semmilyen grafikai butítást nem szenvedett el Linuxon. Az OpenGL verzió ugyanazt a látványt hozza, mint a DX11 verzió.
- The Talos Principle: néhány napja Direct3D 11.1 támogatást kapott a Serious Engine 4 a 64 bit mellé, mivel a DX11.1-es játék olyan ritka, mint a fehér holló, ezért ezt érdekességként be lehetne rakni
Egyébként a Croteam korábban jelezte, hogy lesz low-level API támogatás a SE4-hez, gondolom ezt a Serious Sam 4 megjelenésére akarják összerakni.Amúgy ha nem nézzük a technológiai érdekességeket/újításokat, akkor szerintem az idén megjelent War for the Overworld 1000-szer többet ér bármelyik AAA szemétnél, ahogy a The Forest című alkotás is! Ez a két cím PC exkluzív, szóval én inkább azt mondanám, hogy ez az év igen jó volt a PC számára, mert én ignorálom a sok sz*r AAA szemetet!
Értem én, hogy téged nagy valószínűséggel csak a AAA címek érdekelnek, de csak azért mert azok többsége értékelhetetlen hulladék, még nem kéne általánosítani az egész PC platformra!
Amúgy biztosan jó ötlet Ubifos terméket rakni a tesztcsomagba? Annyira jó lett a CS 2.0...öööhh akarom mondani a Rainbow Six Siege?
Aztán ha már stratégia, akkor én inkább a Cities Skylines-t raknám be, mert azzal sokkal többen játszanak, mint a Beyond Earth-el. Talán mondani sem kell, hogy melyiknek lett nagyobb sikere (igen, a Cities-nek)!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
Egyetlen egyszer sem crashelt nálam benchmark közben pedig legalább 20x futtattam AMD és nV kártyával és 50 óra játék alatt is mindössze 2x crashelt a játék még a régi AMD driverrel. Más is lemérte több tucat kártyával...
A GTAV benchmark módja egyértelműen bugos, több helyen is megakad mégis bekerült... Más friss játék meg nincs is nagyon beépített benchmark móddal. Az meg nem hiszem, hogy jobb alternatíva, ha 2-3 éves játékok szerepelnek a tesztben - nem érdekel (már) senkit. A Battlefrontnak is akkor lenne értelme ha lenne valami nagyobb/pörgősebb AI pálya mert üres térképeket nem sok értelme van tesztelni amikor az MP mód jóval nagyobb terhelést ad.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
És úgy konkrétan ettől miért is nem szerepelhet egy VGA tesztben ?
Min/Avg. FPS-t is ad, hibahatáron belüli eltérésekkel. Ha meg a tökéletes benchmarkot keressük a GTA V a már említett bugja miatt alapból be sem kerülhetett volna. (Mondjuk nekem az Arkham Origins max FPS számlálója is bugosnak tűnik, irreálisan magas értékeket ad AMD kártyával...)
Nem tudom mi alapján kerülnek be, de szerintem az lenne egy VGA teszt lényege, hogy megmutassa hogyan teljesítenek a VGA-k az aktuális játékokban az éven meg amiben volt beépített benchmark mód az az AK, GTA V meg talán még 1-2 cím.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ettől függetlenül a Tomb Raider, Sniper, Thief, Last Light játékokat ideje lenne már nyugdíjazni, régiek és nem is népszerűek ma már. Nyilván egy BF4 még ma is releváns annak ellenére, hogy régi mert sokan játszanak vele napi szinten a jellegéből adódóan...
Az ilyen tesztek alapján döntik el jó néhányan milyen kártyát érdemes venni nem hiszem, hogy az érdekli őket mennyire fejlett a leképező, hanem hogy mire számíthat teljesítmény szempontjából és pont ezért is volt/van "felháborodás", mert ez a tesztcsomag így eléggé megszépíti (lehet, hogy enyhe kifejezés...) az eredményeket az egyik gyártó irányába. Miközben a valóságban minden új címmel küszködnek - erre viszont már csak élesben jönnek rá/más tesztekből.[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Én a Feral Interactive-től abszolút nem várnék semmi jót, amikor 1,5 éves játékot - ami Windows-on kiválóan lett optimalizálva - ilyen trehányul portolják Linuxra:
Ennyit a GCN dokumentációról, hiába van jól dokumentálva, ha a portolást végző banda nem foglalkozik a GCN-nel.
Itt a másik ügyes banda (Creative Assembly):
"Yes, 1080p with minimum quality settings (maximum performance) and this range of graphics cards perform like crap on this Ubuntu system with Core i7 5960X processor!"
1000 dolláros Titan X eléri a 20-21 FPS-t FullHD alatt!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
"A RoadHog Engine borzalmasan elavult. Olyan eljárásokat használ, amelyeket 10 éve használtak utoljára."
Mi alapján mondod ezt? Krzysztof Narkowicz pontosan elmesélte neked a motor működését? Az a gyanúm, hogy te itt a RoadHog első iterációjára gondolsz, amely DX9-re épült (Hard Reset). Az valóban elavult volt, mert az valóban 10 éves technológiát használt, bár még így is brutálisan szép látványt nyújtott/nyújt. 2014-ben azonban ezt a motort egy az egyben kidobták a kukába és teljesen nulláról írtak egy új RoadHog Engine-t, ami már DX11-re épül és piszok jól van optimalizálva! Ez elavult lenne? Jó, 6 éves API-t használ, ahogy minden más játék is! Akkor mitől elavult? A motort egy bő éven át készítették és idén készült el.
A Serious Engine 4-nél ugyanez a helyzet. Teljesen új motor DX11 alapokon. Semmivel nem elavultabb egy másik DX11-es játéktól.
Én azt hittem, hogy az Endnight már áttért a Unity 5.3-ra. Bár itt igaz, hogy a motor kódjában még várhatóak drasztikus változások, ugyanis a kanadai csapathoz csatlakozott egy motorprogramozó, aki a Unity Engine-t hegesztette évekig.
Amúgy én már csak azért nem értem, hogy ha egy motor nagyon modern, akkor miért nem képes DX11 alatt jó sebességet produkálni 4K felbontás alatt is? Ha az új, DX11-es RoadHog elavult motor, akkor a AAA cím alatti motorok meg őskövületek. Melyik mai FPS tud 4k alatt 60 FPS-t? A Shadow Warrior 1.5 tud, ráadásul úgy, hogy oda még 700 dolláros VGA sem kell. Egy GeForce 980M elegendő a 4k/60 FPS kombóhoz és a játék piszok jól néz ki. Egy elavult motor nem lenne erre képes.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
De akkor végül is kinek készítitek a teszteket?
Ezt komolyan kérdezem, az emberek többsége azért vesz VGA-t, hogy játsszon. A drága VGA-k tulajdonosait azok a játékok érdeklik, amikhez szükség van a VGA-juk sebességére, függetlenül attól, hogy azért kevés az FPS, mert a játék next-next-next-next gen technológiát használ, vagy azért, mert szarul van megírva...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ezt remélem nem gondoltátok komolyan, hogy ha véletlenül váltás lesz tesztcsomagban, akkor a FHD a múlté lesz. Jelenleg hiába is reménykedtek, még nálunk jóval menőbb országokban sem elterjedt a 4K , hozzá Gsync.már főleg. Nincs azért az embereknek 200 ezer monitorra és +150 ezer ehhez való kártyára.
Szóval ha ezt úgy gondoljátok, hogy akár már jövőre a 4K felbontást veszitek alapnak, az nagy nagy hiba lesz.
persze ha beteszitek , az csak jó, de külön táblázatokba külön grafikonnal, úgy jó.Még messze vagyunk attól, hogy ez elterjedt legyen. ha magyar embereknek magyar piachoz csináltok teszteket, még mindig a FHD az alap, főleg hogy te is tudod hogy a FHD/ 60 FPS még konzolon is ritka , mint a fehér holló. majd pont PC re jönnek a 4K/60 FPS konzolportok ? ugyan már. Sokkal több értelmét látnám a 2 kijelzős megoldásnak, ha úgy tesztelnétek.kártyákat.A másik része hogy ez a grafikon rendszer is nagyon átláthatatlan és elavult. Csináljatok külön táblázatokat egy-egy felbontáshoz és illesszétek be úgy a cikkekbe. Ez az egy Képben mindent megmutatunk egy átláthatatlan katyvasz. Nem lenne szégyen pár nevesebb oldaltól lopni ötleteket és az egész rendszeren a tesztcsomaggal együtt változtatni.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
ph Asus Strix köntösben teszteltük az AMD új, mainstream videokártyáját.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Cities Skylines II
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Xbox Series X|S
- Home server / házi szerver építése
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...