Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz #54625216 #36 üzenetére

    Hatalmas +1.
    Annyi, hogy nem 20-30, hanem 2-3 eve is lehetetlen lett volna.

    Sokan nem latjak, de baromira tortenelmi ut volt ez. Nem az ilyen-olyan rasszu meg stb utasok miatt, hanem hogy az elso, tisztan civil misszio, konkretan az urben. Szerintem ez jelentoseg szempontjabol valahol ott helyezkedik el, hogy:
    Elso ember az urben, holdraszallas, elso ujrafelhasznalhato raketa, elso teljesen civil misszio.

    Tehat nem, nem a legfontosabb, de hogy a legfontosabbak kozott van, es gyakorlatilag tortenelmet lattunk, az biztos.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Syl

    nagyúr

    válasz #54625216 #36 üzenetére

    > bérelsz egy űrhajót és negyedmagaddal három napig keringsz a Föld körül

    Ráadásul olyan magasságban, ahol tudtommal az Apolló űrhajósokon kívül ember még nem járt.

    Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

  • ddekany

    veterán

    válasz #54625216 #36 üzenetére

    "Konkrétan FAA engedély kell rá, hogy egy magáncég embereket utaztathasson a járművén"

    De most az utasokról volt szó, nem a járműről. Ahhoz kellett valami űrhajós jogosítvány eddig? (Mert amúgy gondolom ahhoz kell FAA engedély, vagy hasonló, hogy mondjuk utasszállító repülőkket reptessél.) Annak lehet örülni, hogy nem állami cég tud ilyet, meg milyen olcsón, stb. De ezt nem vágom, hogy azon felül mi az, hogy "civilek" repültek. Mondjuk hogy ennyire felhasználóbarát a Dragon használata, talán... vagy nem tudom.

    "Ez nem adományozás volt, hanem adomány gyűjtés."

    Upsz... Akkor ezzel beégtem. :U (Ez van, ha csak az "actiont" nézem már, mert a többi rész elviselhetetlen. Dettó a Blue Originnál és a Virginnél...)

    "Miért lennének ezek irreleváns tények?"