- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- 3D nyomtatás
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi haladó szinten
- E-book olvasók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
Egyfelől igen... Nem csak a szabályozás, hanem a tapasztalat is kevés jelenleg. Az újabb és újabb modellekkel és az egyre nagyobb szám miatti egyre több balesettel azért gyűlik lassan.
Másfelől az energiasűrűség növekedése előbb-utóbb a biztonságra is jó hatással lesz. Nem csak a hatótávok növekedhetnek miatta, hanem a pakkok mérete is csökkenhet, távolabb kerülhet az autó hamarabb/könnyebben sérülő részeitől.
Egy a lényeg: A ma látható állapotokat nem szabad kivetíteni azokra az időkre, amikor a villanyautók nem csak az eladásokban, hanem az utakon is jelentős tényezővé válnak.
-
llax
senior tag
"Nem sokat segített a (kézi)gránátok 'biztonságán', hogy fél emberfej helyett a robbanóanyagok fejlődésének köszönhetően ökölméretűvé zsugorodtak"
Ha mindkettőt ugyanakkora kofferbe kellene a lehető legbiztonságosabban becsomagolni, akkor a kisebbel azért könnyebb bánni. Még akkor is, ha a kisebb egy kevéssel sérülékenyebb.
"szóval a tárolt energia is növekedni fog egy darabig, nem csak a sűrűség."
Azért is írtam: előbb-utóbb, és nem azt, hogy közvetlenül.
Amúgy a tárolt energia (szükségessége) körül is vannak kérdések... A hatótávban és teljesítményben (a mindenkori lehetőségek mellett) kimaxolt autók, mint amiket a Tesla gyárt, a világ nagy részén hosszú ideig rétegtermékek maradnak. Az igazi tömeges terjedés nagy esélyekkel nem a hosszú távú használatra készülőknél kezdődik majd el (több okból sem). Szélesebb rétegeknek a városi kisautók lesznek hamarabb megfizethetők, azoknak az alját nem kell küszöbtől-küszöbig telerakni akkuval - már a jelenleg elérhető energiasűrűség mellett sem.
Olyan dolog problémáiról van szó, aminek még bőven van ideje kiforrnia magát. Ez az idő kb. ott ér véget, amikor már lesz némi választék egy teljesen átlagos ember/család számára is megfelelő+elérhető járművekből.
-
bkercso
nagyúr
Így igaz, hibridből elég 100km körüli hatótáv is. De pályán, ahol nem 60-80-al mész, ott azért nem marad meg a teljes hatótávod. És városban sem, ha nem tanulja meg valaki rendesen használni a rekuperálós, egypedálos vezetésmódot.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0