Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
ma Idén 25 éves a Nokia 3210, a HMD pedig az ikon májusi visszatértét ígérte korábban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsimix
őstag
válasz #85552128 #130 üzenetére
"A 980 Ti egy egy butított Titán X lesz, ott már láttuk, hogy a fogyasztás közel azonos a 290X-el - igaz attól jóval gyorsabb is."
Jah egy DX11-es szofverrel gyorsabb a 290X-nél. Egy új API-ra írt szoftverrel ami normálissan hasznosítja az erőforrásokat odaver a Titan X-nek is.
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Oké. Azt írod amit a legtöbben. Fejtsd ki kérlek mit mér akkor ez a teszt és azután pedig, hogy miért nincs összefüggésben a next-gen játékokkal.
Vagy nem tudod miről beszélsz? Mert akkor értem.
Akkor csak nézd végig újra és gondolkozz mit látsz a tesztben.
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
válasz westlake #155 üzenetére
Pontositva DX11-ben nincs ellenfele. A 390X pedig keresztbe lenyeli egy új API-ra íródott és azt kihasználó softban. De addig még lesz ideje az NV-nek felsorakozni ,az új API-k mögé..
Némi áttervezés és kész is.. Már csinálják.....Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
válasz #85552128 #174 üzenetére
Nos,
1, Ezután nem lesz semmi érv a DX11 mellett dönteni.
-1.1 Visszafele kompatibilis a DX12 a nem működő featurok le lesznek tiltva a nem megfelelő kártyákon és ennyi.Futni fog a program DX11-en.
-1.2 DX12 és a konzolok között a kód átemelhető kisebb idő ráforditással míg DX11-nél nincs ilyen opció.
2, Nem vérzik el a Maxvell de az API Overhead tesztben már a 290X is odabassza a Titan X-et Mantle-vel.
- 2.1 Igen ez egy különleges mérőprogram amit talán nem értesz meg lehet. De a te álláspontodtól függetlenül vedd úgy, hogy egy Nextgen játékot látsz nyugodtan grafikailag (Oké ugyan az az épület ismétlődik nem ez a lényeg). Nem kell sokat ebben a topicban sem visszaolvasni addig amit Abu írt.De igen amit Abu ír az biztos fake de azért lehozzák a külföldi nagyobb site-ok is.(Hát persze..)
-2.2 Az új API-val jelen esetben mondjuk Mantle amiről szó van, 10x annyi rajzolási parancsot tud kiadni /frame mint a DX11 hasonló sebesség mellett. Ami azt is jelenti ,hogy ennyivel összetettebb programok készülhetnek a nextgen fogalma alatt.
-2.3 Igen tudom ,hogy nincsenek nextgen játékok (és bla bla) de az API overhead test addig is pont azt tudja tesztelni és azon az elven ahogy majd a nextgen szoftverek is futnak.
3, A következő hozzászólónak a lottó ötösre megint ugyan az : [link]
Oké. Akkor most képzeld el mit művel a 390x
Mindez a jövő de a tényeken nem változtat mert ezek a dolgok már itt vannak kéznyújtásnyira és nem fikció bármennyire fáj is.
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
válasz #85552128 #180 üzenetére
1, Nem fog senki szopni mert fut a program akkor is ha win 10-et használ DX12-vel és pont leszarják a fejlesztők ,hogy DX11-only VGA-d van ha visszafele kompatibilis.
2, Így van erről beszélek én is jól értetted.
Bár most ferdítesz kicsit mert (wtf?? Mi az ,hogy API teszt önmagában?)
Azért kis köze mégiscsak van ahhoz, hogy melyik vga mennyit bír. És ez mérhető itt..
Arról szól az egész ,hogy az API, hogyan fut azon a VGA-n. Illetve tulajdonképpen vga stress teszt az Új APIval, hogy mi az a mennyiség ami után összeomlik a grafika.ŐŐŐ izé a StarSwarm hol csinál fél millió Draw call-t?
Na most utána járhatok ennek is.....Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
válasz #85552128 #183 üzenetére
"Olyan, hogy DX11 Only VGA csak AMD-nél van, nV-nél az összes DX11-es kártya támogatja legalább a Tier 1 szintet." D
Igen ez a program nem sebbesség mérésre van ez tény. Ebben nem lehet összehasonlítani a kártyákat.
Ahogy írtam egy API stress teszt kb.Azt mutatja meg mekkora potenciál van a VGA-ban.
Itt csak egyetlen probléma van, hogy a 290X-et temetitek sokan miközben az új APIkkal nagyon is életre kel ez a kártya ha a parancsprocesszorok rendesen vannak járatva. Vagyis. A probléma az ,hogy behozta a lemaradását az új APIkkal már ez is és valószínű a 390X még keményebben odaver majd a téves állításokkal ellentétben miszerint a Titan X-nek nincs ellenfele.
1 mill draw call-t nem fog hívni semmi.
2, Igen képzeld el mivel az API a teljesítményre megy rá és nem a sebességre ezért ebből kifolyólag számít.
Lásd a példát DX11 széthullik 30K nál Mantle meg 500K nál.A grafikon amit bejelöltél az frame / secet mér miközben kurvára nem ez a lényeg hanem az hogy hány drawcall-t présel ki magából a vga adott idő alatt vagy frame alatt. Ez mutatja meg a teljesítményt mivel 30K rajzolási paranccsal is lehet 30 fps-ed DX11-n DE 400K-val is az uj apikkal.(És a rajzolási parancsok építik fel a grafikát)
De starswarmnak utanna járok igérem mit küld rá a Vga-ra. Mert ez így csak humbuk azért mert játék kinézete van. Az Overhead API az rendessen az API képességét mutatja.
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
válasz #85552128 #186 üzenetére
Nos lehet ferditgetni ha már más nem megy de :
Te fps-ről kezdesz most el beszélni miközben az új APIk nem az fpsre koncentrálnak hanem arra, ,hogy sokkal jobb vizuális élményt előtudjanak állítani akár az erre alkalmas jelenlegi hardverekkel is normális fps mellett. Akár 5-10x komplexebb jeleneteket mint most. (Tudom nem számít a graf csak az fps,,)És ez az amit nem vagy hajlandó figyelembe venni.
Az API overhead pedig pont ezt mutatja meg ,hogy telepakolja a képernyőt neked objektumokkal egészen addig amig szét nem hullanak az APIk.Így látod mi az amit képes megjeleníteni még a VGA.De te még mindig fps-t akarsz mérni és fpsről vitázol másokkal miközben sokkal többről szól az egész. 290X teljesítményt hasonlítgattok DX11-en Titánhoz miközben NextGenen már aláz a 2 éves architekt. Részemről csak ennyi ,hogy téves felvetések mennek már alapvetően eleve.
És ,hogy ne csak én mondjam olvass vissza a topik elejéig miről szól az API overhead..
Joccak : )
Szerk : a 10+ millió az csak a végeredmény
A frame / drawcall a lényeg. Ez adja a jelenet összetettségét.
[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
válasz hugo chávez #189 üzenetére
"Eleve a kártyák közötti teljesítménykülönbségekről volt szó, nem pedig az API-ról, te erre linkeltél egy tesztet ami az API korlátait szemléltet"
Már ne is haragudj de az API alapvetően befolyásolja kártya működését és azután pedig a mérési eredményeket..Nem értem hogyan szeretnéd figyelmen kívül hagyni ezt a tényt miközben a kolléga Titan verhetetlen stb valótlan dolgokat állít. A FM lerakott egy tesztprogramot ami rendesen nextgen elven működteti a kártyákat ahol jól látszik, hogy a gcn is életre kelt. Lehet, hogy DX11-ben jobb a TI X de új APIknál már nem feltétlen akkora az elönye és itt van a ferdítés mert ez már most látszik, hogy nem így van. Hol vannak a több tíz százalékos különbségek ha nem a dx11en pedálozunk? Sehol...De most ne kezdjük újra, hogy mit mér az overhead test mert látom sok.
Igen nincsenek nextgen játékok stb tudom. De ez nem változtat a tényen, hogy alapvetően megváltozik minden és ez már elkezdődött. Így a 390X jövőbeni sebességét sem Dx11-en mérjük tehát felesleges egy mostani DX11-es Titán eredményhez hasonlítani (elméletben se). Mert az új APIval nem a Titan lesz az ellenfél hanem az NV nextgen kártyái. Titan megy a levesbe, NV már most fejleszt.
#194 Jack@l
Itt csak az a baj, hogy nem érted mi a drawcall.. De lényegében igen a repkedő egységek is rajzolási paranccsal jönnek létre amiket másra is lehet fordítani.. Tehát helyettük pl amit API overheadben látsz azok is drawcallokkal készülnek. De rajzolhatna helyettük egyetlen sokkal bonyolultabb framet is ami látványosabb..
A limit pedig fél millió körül van mostani hweken ahol meghalnak. DX11-nél jóval levesebb.
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-