Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mzso

    veterán

    válasz X2N #84 üzenetére

    Azt nem keresni kell, hanem látni lehet majd.

    "A raytracingről meg annyit h ez játékba techdemo szinten lesz még sok sok évig...mert nem elég neki a mostani csúcskártyák vramja-se. Itt már 40-50-100GB VRAM kellene a kártyákra hogy egy komolyabb játék elférjen pont azért mert raytracing. Path Tracing nem így működik ott nem lenne memória korlát de az még lassabb mint a raytracing..."

    Szerintem nincs olyan elmeháborodott aki sima raytracing-et akarna alkalmazni real-time renderelésre.

    Viszont emlékeim szerint a legtöbb GI megoldásban van raytracing lépés. A path tracing-ben is.

    Szerintem a voxel conetracing és hasonlók irányában kéne nézegetni ha valami reálisat akarsz. A The Tomorrow Children játékban kísérleteztek vele, primitív formában. Egy kis RT gyorsítás sokat segíthetne a lehetőségesen...

Új hozzászólás Aktív témák