- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- iPad topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ABE
őstag
válasz gamerkiller #11 üzenetére
A látószög fogalma más a fotózásban. Póriasan fogalmazva a látószög azt jelenti, hogy az adott objektív mennyit "lát be" a térből. A nagylátószög közelre lát, a normál objektív a szem által adott képhez hasonló élményt ad, a tele meg távolra lát. Tehát itt inkább beállítás/beállás kérdése, hogy mi kerül a képre, és a képkivágástól függ, hogy mindebből mennyi fog látszani.