Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petikeje

    tag

    válasz Zoltn #48 üzenetére

    Bocs, igen írtam privbe is, az ügyfélszolgálat nyakára jártam, és kb egy hónap után frissítették az emagos garijegyet. Egyébként én lehet elkezdenem intézni, mert ha elromlik akkor ez alapján biztos csúszik 1 hónapot.
    Meg az emag úgy kezdte a garanciáztatast, hogy küldhetem hozzájuk is, de gyorsabb ha a gyári garanciával rögtön a gyártóhoz küldöm (nekem Samsung tv).
    Én még azzal nehezítve voltam, hogy a samsungos garijegyet nem találtam, de erre a Samsung is azt mondta hogy az emag kiállít újat a számla alapján. Na itt kezdődött a kavar...
    Most ott tartok hogy az emagos garilevel ok, mondtam emagnak, hogy nem akarok foglalkozni Samsung garanciával, vigyék el a tvt, aztán rendezzék le a samuval ahogy tudják. A tv mostanra eljutott a samsung szervizbe, úgyhogy várok.
    Az egész sztori kb 2 hónapja kezdődött, egyfelől elégedetlen vagyok hogy mennyi szívás volt vele, másfelől meg sikerült rendezni. Remélem a javítás is ok lesz.
    És 1 jo tanacs: ha van helyetek tartsatok meg a tv dobozt, nekem kb 10000ft értékű csomagoloanyagba került mire úgy ahogy sikerült becsomagolnom.

  • doni11

    tag

    Sziasztok!

    10 napja írtam az emagnak levelet garanciális ügyintézés miatt. Erre kaptam egy automata választ és egy hivatkozási számot, hogy majd az ügyintéző felveszi velem a kapcsolatot. Azóta semmi.
    Próbáltam a garancialevélen lévő számot hívni, de az megszűnt.
    ilyenkor mit lehet tenni :F

    doni11

Új hozzászólás Aktív témák