- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
Sony Xperia Z3 Topik Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanraith
aktív tag
Nekem kéne, csak zöldben. Kár hogy a Sony Center azt írta, hogy Magyarországon nem fogják forgalmazni a zöldet, csak a többi változat lesz elérhető. Vajon miért pont a zöld nem?
-
Sanraith
aktív tag
válasz mrlujoak #266 üzenetére
A Sony garanciás cuccokkat legalább könnyebb eljuttatni a szervizbe, elég csak leadni a helyi Media Marktban. Ez kényelmes, mivel Miskolcon lakom.
Nekem pont jó tapasztalatom volt a Cordonnal. Az SW2-met egy héttel a leadás után visszakaptam, pedig ünnep is volt közben. Mondjuk csak a szoftvert kellett újrahúzni rajta.
-
Sanraith
aktív tag
Bár nem engem kérdeztél, de mostanában párszor végigböngésztem ezeket az oldalakat.
Az összes helyen, ahol ebben az árban adják kizárólag bolti garanciát vállalnak. Az 1+1 év valójában csak 1 év (a másik 1 év csak szoftverre vonatkozik). A telefonok külföldről importáltak. A kiírt ár valószínűleg nem tartalmazza a kiegészítőket (töltő, füles), csak a telefont.
Sony garanciával csak ott kapod meg, ahol az ára kettessel kezdődik. Persze sokan panaszkodnak a Sony szervizére is, de én úgy érzem, hogy a bolti és a Sony gari közül a Sony a kisebbik rossz.
-
Sanraith
aktív tag
válasz Hegyirabló #721 üzenetére
Ez undorító. Mindezt azért, mert nem akartad szervizbe küldeni a telefont olyan problémával ami minden papír szerint a szervizre tartozik.
Az igazgató helyében én "viszonoztam" volna a kedvességed azzal, hogy téged is pár verőlegény várt volna a házad előtt.
-
Sanraith
aktív tag
válasz #18001664 #1475 üzenetére
Miután 4 menü mélyre el vannak dugva azok az alkalmazások amiket letiltottam, és nem futhatnak se elő, se a háttérben nekem ez elég jó megoldás. Az S2-mön volt root, de azon is csak letiltottam a kéretlen appokat, hátha egyszer mégis kellenének.
szerk:
Valami gáz van vele, ha akkor is megy ha le van tiltva.[ Szerkesztve ]
-
Sanraith
aktív tag
-
Sanraith
aktív tag
-
-
Sanraith
aktív tag
válasz bootx28 #1795 üzenetére
Jól látod a helyzetet. Az S2 nekem is rootolva volt, de a Z3-ra áttérve a lemondtam róla.
Én is meglepődtem, hogy milyen jól megvagyok root nélkül.
- Egyik használt alkalmazásomhoz se kellett adatokat visszaállítani, tehát a Titanium backup-ra ehhez nem volt szükség.
- A nem használt rendszer appokat ki lehet kapcsolni az alkalmazáskezelőben, tehát a TB fagyasztó funkciója se kellett.
- Az akku simán kibírja normál használattal a két napot, tehát felesleges a Better Battery Stats is, ami a wakelockokat figyelte.Persze ez a te problémádat nem oldja meg.
-
Sanraith
aktív tag
válasz princesama2 #1848 üzenetére
Nálam kettő nap az üzemidő. Ha hajlandó lennék 30% alá vinni az akkut, akkor lehetne 3 is.
Átlagos + 1 használat: Bécsbe oda vissza út alatt volt fényképezés, facebookra posztolás, navigálás, pár óra sorozat nézés -> így csak 1,5 napot bírt. (Kibírta volna gondolom a második nap végéig, csak utálom ha kis százalékon van... )A lényeges számomra az, hogy kompromisszum mentesen, "bármilyen" használat mellett kibírjon egy napot. Ez megvan, tehát boldog vagyok.
-
Sanraith
aktív tag
válasz hurrikan #1904 üzenetére
Nem néztem el semmit. Lehet hogy azóta visszarakták, de amikor kellett volna, akkor nem volt benne. Egy csomó sony fórumos post igazolja.
A hivatalos válasz az volt, hogy azért vették ki, mert "telefonról egyszerűbb frissíteni". Kivéve persze ha elromlik, mert akkor nehéz csatlakoztatni a telefonhoz.
-
-
Sanraith
aktív tag
válasz hurrikan #2478 üzenetére
Erről eszembe jutott egy ismerősöm, aki felhívott hogy elromlott a gépe, mert nem tudott menteni a Paint. Némi debuggolás után kiderült, hogy alig párszáz Kbyte hely volt a merevlemezén... Más problémája nem volt.
Nekem az 500 mega ráhagyás soknak tűnik. A gyorsítótáraknak nem "kell" a hely, szoftver/app frissítéskor meg legfeljebb szólhatna, hogy nem fog menni amíg nem csinálsz helyet. Egy főverzió frissítéshez még kevés is lehet az 500 mega.
-
Sanraith
aktív tag
válasz Handymen #2535 üzenetére
Ha félsz attól, hogy mi lesz ha elromlik, akkor S5. Nem kell szervizzel szívni, mert házhoz jön a szerelő: a munkatársam S3-jának az alaplapját is kicserélték helyben.
De amúgy azt kell venni, amelyik tetszik. Én Z3-at vettem, mert az tetszett. Mai napig nem néztem meg, hogy pontosan milyen hardver van benne...
-
Sanraith
aktív tag
válasz andris012001 #2544 üzenetére
Ízlés szerint rengeteg féle kialakítású tok van.
Én oldalra nyitós vékony tokot akartam, így erre a zöld szépségre esett a választásom. Nagyon meg vagyok vele elégedve.
-
Sanraith
aktív tag
válasz Dimond G #2649 üzenetére
Beállítások/Xperia kapcsolat/USB kapcsolat.
Be kell pipálni, hogy telepítse a gépre a szoftverét, aztán követni kell az utasításokat hogy párosítva legyen a számítógép a telefonnal. Ehhez a folyamathoz nyilván csatlakoztatva kell legyen a telefon a gépre.
Utána ugyanebben a menüben a számítógéped nevére bökve wifin is létrejön a kapcsolat.Hopsz, le voltam maradva egy oldallal...
[ Szerkesztve ]
-
Sanraith
aktív tag
Ha egy frissítésen keveset is kell technikai értelemben "dolgozni", attól még rengeteg idő amíg a cég processzein végigér. Főleg minőségbiztosítási tevékenységek ezek (pl. tesztelés, területi szabályozásoknak megfelelés ellenőrzése, stb.), amiket készülék típusonként, régiónként el kell végezni. Ha valahol hibát találnak, akkor a javítás után kezdődik az elejéről az egész. Hidd el, nem arról van szó, hogy a gonosz menedzserek visszatartják a kész szoftvert.
[ Szerkesztve ]
-
Sanraith
aktív tag
Van akinek sosem melegedett túl. Én pár hónapja néztem, nekem a 4K felvétel 5-10 perc után (nem emlékszem már) felmelegedésre hivatkozva leállította a kamerát. Meleg volt a készülék, de nem elviselhetetlenül forró. A munkatársam Z2-je ugyanaddig bírta. Nem 4K felvételnél nem jött elő a probléma.
-
Sanraith
aktív tag
Sziasztok!
Röviden megosztanám a történetem a frissen beázott Z3 telefonomról:
1. Elvittem tavacskára vizes videókat csinálni. "Már párszor voltam vele víz alatt, csak nem lesz baja..."
2. De lett. Egyszer csak nem működött a kikapcsológomb, de később nem is volt rá szükség, hiszen kikapcsolt magától. Vissza többé már nem.
3. Leadtam a T-nél javításra. Cordonhoz küldik. Akár amiatt is visszadobhatják, hogy nincs meg hozzá az eredeti töltő. Ha nem, akkor úgyis engem fognak hibáztatni hogy beázott. Mindenesetre elég ha annyit írunk a papírra, hogy "nem kapcsol be".
4. Két hét múlva hazaérkezik a telefon. Bekapcsol. A munkalap szerint "főelemcsere" történt.Szóval folytatódtak a pozitív tapasztalataim a Cordonnal.
Kár hogy nem volt türelmem megvárni szervizt, és inkább vettem egy S7 Edge-et...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!