Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szemi88

    tag

    válasz yodee_ #1222 üzenetére

    És neked mire hivatkoztak?

    Mert elővettem a gari jegyet, amin az áll, hogy 12 hó teljes + 12 hó szoftver garancia.

    Ami talán kibújó lehet a GSM boltnak, hogy le van írva:

    A jótállás nem terjed ki,többek között, a további hibákra vagy károkra:

    h. pont: a rendeltetésszerű használat során bekövetkező karcolásokra vagy egyéb károsodásokra a készülék felületén.

    Emiatt a pont miatt lehet, hogy kibújhat a csere alól. DE! és itt a lényeg!

    A vásárlót a termék jótállási idő alatt bekövetkező meghibásodás esetében az alábbi jogok illetik meg:

    3. pont: A meghibásodott készülék előzetesen a gyártó szakszervizébe kerül szakvélemény céljából, mely szakvéleményre támaszkodva dönt a készülék megjavíttatása, illetve cseréje felől. Amennyiben a szakvélemény alapján a meghibásodás nem garanciális jellegű hiba, úgy előzetes ajánlatot ad a .... webáruház a készülék megjavításának várható költségéről.

    Na most, a telefon makulátlan, se karc se sérülés se semmi. Tehát le ejtésből vagy nem megfelelő használatból nem eredhet a hiba. Amennyiben meg elküldik a Sony Ericsson szakszervizbe ott tudni fogják, hogy ez az ARC-nál széria hiba/anyag hiba, tehát garanciális. És ha a szövegben elolvassátok, van 2 fontos szó: a gyártó szakszervizébe, tehát nem márkafüggetlen szakszervizbe!

    Szerintem ezzel meg tudnám fogni a GSM boltot.

    Nektek mi a véleményetek???

    iphone 14 pro, PlayStation 5, PS nick: Mr_SweetPeaShine

Új hozzászólás Aktív témák