- E-book olvasók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gekkoXT
senior tag
Corsar-nél undodítóbb supporttal rendelkező céget én még nem láttam.
m2 ssd-t vettem de pont véletlenül annak a kapacitásúnak nem volt adatlapja, ami lassabb volt sokkal. Elöször 3 napba tellt mire válaszoltak, majd 6 napba, majd megint 6, majd 4. Ezt ők industry leading supportnak nevezik. Ja és nem ismerik el a hibájukat, nem segítenek megoldani a gondot és arrogánsan a vevőt hibázttatják.
Soha.