Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alevan

    őstag

    Komolyan nem értelek bennetek. Anno amikor kiadták az első Final Fantasy filmet, már akkor reménykedtem, hogy játékokban is viszontlátom azt a kidolgozott hajat. És a legtöbb igényesebb (főleg japán) CGF játék átvezetőben/trailerben mind-mind jól kidolgozott hajkoronával láthatóak a karakterek.

    Nagyon könnyű okoskodni (főleg azoknak akik nem játszanak), de az ilyen apróságok nagyon fel tudják dobni a játékokat.

    Ám lenne pár kérdés a nagytiszteletű közösségnek:
    - A haj animációjának mi köze van a játékmenethez? Ezt lényegében az AMD kidolgozta és többé-kevésbé könnyen beépíthetővé tette (ezáltal kis marketing a játékokkal).
    Az, hogy a játékstúdiók milyen játékmenettel-történettel megáldott játékokat készít ne vonjuk már bele ebbe a témába ha lehet. De ha a nagyérdemű annyira ért mindenhez, akkor tessék: http://www.kickstarter.com/. Lehet csinálni játékokat dögivel.

    -Miért baj, hogy a StarCitizen-ben van TPS/FPS mód is (pl. hangárban, felszínen, stb), ahol láthatjuk saját karakterünket/más karaktereket.

    -Ez egy kikapcsolható funkció. Vagyis ha nem tetszik, nem használod.

    De ha ezen a közösségen múlna, akkor még mindig P2-P4 számítógépekkel, Windows XP-t és Office 2013-mat használva CSznénk LAN-on (mert az online játék marhaság a felhő miatt).

    "Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

Új hozzászólás Aktív témák