Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Én személy szerint gyűlölök tömegközlekedni.
A car-sharinggel pedig az a probléma, hogy addig amíg nincsen rendes lefedettség, normál méretű flottával (itt megint előjön az, hogy az elektromos autóknál télen a hatótáv mennyire jó, ugyanis jelentősen csökkent a bérelhető autók száma).
Na meg megint csak jön az, ami miatt soha a büdös életben nem fog működni ez az egész, hogy a felhasználók mennyire is törődnek azzal az eszközzel, ami nem az ő tulajdonukat képzi. -
vicze
félisten
Még egyszer nem vagy tisztában azzal, hogy az erőművek jelenleg milyenek és milyen szennyezést okoznak. Egy erőmű 1000x környezet kímélőbb összességében, és sokszorosan hatékonyabb, mint a dízel égetése a belvárosban. Rövidtávon, azzal is rengeteget nyerünk, hogy közvetlen környezetünk megtisztítjuk. Az erőműveket úgyis úgyis 20-30 évig üzemeltetik és nem tűnnek el csak úgy rövidtávon. Ha meglesz az igény az áramellátásra akkor meg lesz az igény a megfelelő forrásból származó energiára.
Pont te vagy az aki kicsiben gondolkodik és nem globálisan, pont te vagy így a probléma része.
Ha el se kezdjük akkor soha a büdös éltben nem fog változni semmi és bedöglünk a fosszolisba. Ahogy nagyon sok más technológia az elektromos autó is drágán kezdte, aztán egyre olcsóbb lesz, ahogy egyre többet gyártanak.Tesla a kezdeti 55e-s árat 7év alatt küzdötte le 35e-re, úgy hogy infláció is volt útközben. (most nem megyek az eddig összehozott közel 5milliárdnyi veszteséget.)Mások már 25e-ért kínálják és megy egyre lejjebb. Azt azért hozzátenném, hogy legtöbb gyártó kis és középautó mind-mind veszteséggel árulják. GM teljesen belebukott a Voltába, nem tudták kielégíteni a keresletet, de akkora volt a gyártó vesztesége rajta, hogy inkább kivezették a fenébe, mert marketingnek jó, de üzletileg nem.
De az elektromos autó árának 60+% az aksi adja és ez nem lesz olcsóbb a kereslet felfutásával. Azt hiába várod, hogy lényegesen olcsóbbak legyenek még hosszútávon se.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia