- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petya000
csendes tag
Sziasztok, nekem is van egy ilyen telefonom, de állandóan újraindul vagy kikapcsol magától, Új sim kártyával régivel, memóriakártyával vagy anélkül .
Bevizsgálták, 1 gyors 23 másodperces teszt után hibátlan, és persze semmi sem változott, valaki tapasztalt ilyen hibát?
Köszi, hogy ha valaki válaszol. Peti voltam
-
petya000
csendes tag
válasz petya000 #296 üzenetére
Bocsi nem olvastam vissza, szóval nem egyedi a problémám, most látom, T-mobilos az enyém is, azt mondják 3. bevizsgálás után méltányosságból kicserélhetik de nem biztos, amúgy fogyasztóvédelmet tanácsolt a samsungos srác is, + írtam samsung fórumokon, mert nyilvánosságot semelyik multi nem szereti. Valakinek megoldódott azóta?
-
petya000
csendes tag
válasz Vasshammer #298 üzenetére
Nekem az europarkos gyors szervizpontba , ahonnan beküldték a szervizbe. De csak 3. beküldés után, méltányosságból, ha írok kérelmet, stb...
Valószínűleg én el fogom játszani a 3 beküldést, h a fogyasztóvédelem nem reagál mivel már írtam nekik. Nincs más esély. Samsung facebookon persze csak a pozitív kommentekre reagál, így nincs más megoldás sajnos., És csak a t-mobilos telefonokra van amúgy panasz, a márkaboltos függetlenekkel elvileg nincs baj.
[ Szerkesztve ]
-
petya000
csendes tag
válasz Vasshammer #298 üzenetére
Én elvittem az Aradiba ma, és átvették, azt mondták, hogy megszoftverelik, de többet nem tud tenni, maximum visszaküldi a telemaxba újra. És ha hibás nem tudnak mit tenni, fogyasztóvédelemhez kell fordulnom. (3-4 nap múlva kiderül)
Közben kaptam egy újabb emailt a samsungtól, hogy nem változott az álláspontjuk, szerintük hibátlan a készülék.
-
petya000
csendes tag
Én amúgy azt fogom csinálni ha ezután sem tesznek semmit, hogy fogom szépen a digitális kamerát, beállítom jó szögbe hogy látszódjon, és reggel elindítom a felvételt, és megvárom amíg kikapcsol magától, akkor fogom és beviszem a szervizbe, odatekerem szépen és megmutatom nekik. ennyit tudok még csinálni,
Vagy ha ez sem segít bemegyek gyanútlanul nézelődni egy samsung boltba és egy fogóval összeroppantok véletlen egy új kis okostelefont. a problémámat ugyan nem oldja meg, de a lelkemet megnyugtatja az biztos.
-
petya000
csendes tag
válasz Vasshammer #299 üzenetére
Na neked mit mondtak az Aradiba?
-
petya000
csendes tag
válasz petya000 #304 üzenetére
Közben a facebookon reagált a samsung egy negatív kommentemre, kérték, hogy írjam meg mi a panaszom. Megírtam levélben, pár perc múlva jött a válasz.:
ˇˇ Azt tudom neked mondani most, hogy megfuttatjuk itt bent ezt a problémát. Nem szeretnék ígérni semmit, de utána nézünk a dolognak. Jövőhét elején jelentkezünk, hogy mit sikerült kideríteni, addig is szép hetet.ˇˇ
Majd meglátjuk mi lesz, ez is valami.
-
petya000
csendes tag
Én azt mondom, hogy ha samsung boltban kártyafüggetlenül vennéd akkor rendben, de t-mobilost semmiképpen, mert ugye átírják a szoftvert, kivesznek egy csomó alkalmazást ami a függetlenen rajta van, és ezek miatt valószínűleg, újraindulgat, amúgy minden oké volt vele, de még mindig a szervizben van...
-
petya000
csendes tag
Lassan 2 hete a szervizben, még semmi hír. mondjuk már lemondtam a telefonról, megpróbálom eladni amint tudom. És nézni valami mást, ha ennek vége...
-
petya000
csendes tag
Az ismételt bevizsgálás után, ami 3 hete tart lassan. Ez a válasz.:
Szervizpartnerünk tájékoztatása szerint a hibát a tartósteszt alkalmával sem tudták reprodukálni, megállapítást nyert hogy a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működik.
Tartósteszt , 2 hétig a fiókban, 1 nap foglalkozás. Szerintem, na mind1, marad az hogy levideózom, ahogy kikapcsol magától.
-
petya000
csendes tag
válasz s3toraph #1304 üzenetére
Sziasztok, én tavaly írogattam ide, hogy nekem is kikapcsolt, T-mobilos volt, és 3 hónapig tartott mire elismerték a hibát, úgy, hogy felvettem videóra ahogy kikapcsolgat magától. Úgyhogy a T-mobilosokra eléggé jellemző, nem csak nekem volt ilyen panaszom. Kicseréltem egy érintős huaweire, utálom, így valószínűleg visszatérek egy ilyenre vagy egy másik nem érintősre, persze t mobil szóba se jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
petya000
csendes tag
Na megrendeltem a telefont méghozzá fekete színben, elég jól néz ki a képek alapján, úgyhogy visszatérek erre, remélem ez nem fog kikapcsolgatni majd... az okos telefont meg hanyagolom, 1 év alatt nem tudtam megszokni...
-
petya000
csendes tag
válasz CriticalHit #1340 üzenetére
Szia, interstore . hu oldalról.
-
petya000
csendes tag
válasz troland26 #1344 üzenetére
Szia, nekem 3 szor volt szervizelve, egyszer sem találták meg a hibát, egyszer sem jött nekik elő, lefuttatnak pár akksi tesztet és ennyi kb. Vagy elfogadjátok, vagy kijárjátok azt amit én és hónapokig leveleztek, szervizeltek, balhéztok mindenhol, mindenkivel. Nekem az segített, hogy felvettem videóra ahogy kikapcsol és felraktam a youtubera. Érdekes módon egyből küldték a csereutalványt. Nemtudom, hogy van e azóta új szoftver, ha van próbáld meg hátha működik vele.
-
petya000
csendes tag
Ma megjött a teló, Fekete, nagyon jól néz ki, majd beszámolok róla, hogy ez kikapcsolgat e
-
petya000
csendes tag
Péntek óta használom, még nem kapcsolt ki, semmi baja, és az akksi nagyon jól bírja pedig elég sokat nyomkodtam. Jó érzés végre úgy smst írni, hogy nem 5 percig tart 1 sor mint az érintősön...
-
petya000
csendes tag
Auchannba 18 ért láttam.
-
petya000
csendes tag
válasz s3toraph #1517 üzenetére
Szia, írj egy emailt ide reklamacio@partner.samsung.com , mindent írj le, hogy kikapcsolgat újraindul, hogy volt már szervizelve, szoftver frissítve, persze semmi értelme nem volt mert ez nem oldja meg stb.
Aztán írd oda, hogy nézzék át ezt a levelezést: Hivatkozási szám: 2910482393
Ez az én levelezésem velük, ( ha megvan még nekik), a lényeg az, hogy ha megnézik, látják majd, hogy nem csak a te problémád ez, meg nyilván tudnak is róla csak sz%rnak rá.
Talán akkor lesz valami előrelépés, és felveszik veled a kapcsolatot. (én kaptam 1 csereutalványt amit persze nem ilyen készülékre váltottam be...)
Remélem segít majd, Üdv: Peti
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fűnyíró topik
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest