Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MrCsiT

    addikt

    válasz Darko #2375 üzenetére

    Sajnos, nagyon is el tudom képzelni, hogy
    - vagy az ügyfél;
    - vagy az ügyfélszolgálat
    annyira sietett, hogy üzembe helyezték az eszközt gmail fiók nélkül.

    Azért sajnos, mert a mai kor egyik legrosszabb velejárója, hogy mindent gyorsan akarunk, vagy "kell" csinálni, nincs idő ( még ha igény lenne is) arra, hogy pl. egy új telót normálisan elindíts, konfigurálj (ha teljesen nem ért hozzá a tulaj, akkor az ügyfeles segíthetett volna, de neki meg a "feldolgozott ügyfél db/nap" mutatója romlana, ha emberként viselkedne, segítőkész volna, stb.. :( )

    Ügyfél oldalról a "jó van' az, már bekapcsol, mennem kell a "gsgsgfs" helyre, nincs több időm most erre, mennék már, mit állítgassak rajta ennyit?!" mentalitás a totálisan hibás: ezek a készülékek már nem a "ződ gomb - hívás, piros gomb - hívás vége" funkciókörben mozognak. Okostelefonok. Ez azt is jelenti, hogy
    - konfigurálást igényelnek, ami pedig időbe telik;
    - úgy, mint ahogy megtanult biciklizni, autót vezetni, úgy az eszközt is meg kell tanulni, türelmesnek lenni az esetleges problémákra, nyitottnak az újdonságokra. ;)

    Ha ez nem megy, kell venni egy "ződ gomb - piros gomb" eszközt, és csókolom. Az sem gond, a lényeg, hogy a legnagyobb elégedettséggel használhassa a T. tulaj az eszközét, de értse meg, hogy ez nélküle nem fog menni..

    [ Szerkesztve ]

    "Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

Új hozzászólás Aktív témák