Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Milyen TV-t vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
Samsung Galaxy Note 4 Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
Köszönöm a hozzászólásokat, véleményeket, tanácsokat. Nos az alábbi döntésre jutottam, illetve a sztori röviden.
Készüléket személyesen megtekintette, kipróbálta, megvette. Ez történt délután fél 4-kor. Este 10-kor üzent hogy az érintőképernyő nem érzékeli az érintést. Én furcsálltam a dolgot, de mondtam hozza vissza a készüléket, erre a válasz az volt hogy 1 hét múlva tud ennek eleget tenni. Én 1 hetes készüléket nem fogok visszavenni, felajánlottam hogy márkaszerviz, vizsgálják be, és ha igazolt a hiba és jogos a vevő követelése akkor a javítás költségét állom. A bevizsgálás költségét akár javítják akár nem, állom. Szervizről hallani sem akar a vevő csak a pénzt kéri vissza (semmilyen más megoldás nem érdekli csak fizessem vissza a vételárat vagy feljelent), Mivel egy gyári készülékről beszélünk, amit a gyári szerviz javított ezért ragaszkodom hogy hozzájuk kerüljön, mert így kiderül ha esetleg más is hozzányúlt vagy próbált hozzányúlni a készülékhez (pl bootloader).
Még annyit fűznék hozzá, hogy személyesen megnézte, kipróbálta. Akkor nem vette észre hogy az érintőképernyő nem működik megfelelően egy olyan készüléken aminek fizikai gombja nincsen és csak 6 órával később derül erre fény?
A vevő állítja én tudtam a hibáról, nos a készülék eladásig biztosítással rendelkezett, ha hibás lett volna én a biztosítás keretében javíttattam volna, vagy eladom hibásként. Természetesen a vevő tehet jogi lépést, nyilván ez az ő döntése, én a márkaszervizt tudtam felajánlani természetesen térítésmentesen, ő ezt nem fogadta el.
Amennyiben jogi útra kerül az ügy rágalmazásért én is eljárást fogok vele szemben indítani, mert én úgy gondolom tisztességesen jártam el.
Részemről a dolgot lezártnak tekintem, és nem kívánok ezzel foglalkozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen