- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen házat vegyek?
- OLED TV topic
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Nézzük élőben az iD@Xbox Showcase legújabb adását!
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdeme lesz követniük a bejelentéseket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
robotkutya
tag
Ahogy mondod, egyetértek.
Számomra a kötelező visszavásárláson túl egyelőre sem a Samsung, sem a Tmobile nem tett semmit azért, hogy enyhítse a Note 7 fiaskóval járó kellemetlenségeket. Folyamatosan ellentmondásos információkat adnak, és azt látom, hogy míg azok, akik "ügyesen" kivártak eddig a hétig, jelentős kedvezménnyel jutnak hozzá a biztonságos S7Edge készülékhez, addig én, aki múlt héten visszavittem a veszélyes telefont, és vettem helyette S7E-t, hátrányos megkülönböztetésben részesülök. Holott mindannyian ugyanannyit szívtunk a Note 7-tel.
[ Szerkesztve ]
-
ZsyfKo
senior tag
válasz robotkutya #4701 üzenetére
Miért "ügyesen"? Szólt nektek bárki telefonon hogy vissza lehet vinni a telefont? Nem taktikázunk csak egyszerűen van ennek egy hivatalos formája es nem az hogy honlapra felraknak egy hírt, ok hogy Samsung a gyártó és kijelentette higy vissza kell vinni de nem tőlük lett véve, ebben a Telekom jár el es tudomásom szerint még senkit nem hívtak hogy vissza lehet vinni a már cserélt készülékeket. Főleg ugy hogy pl nem sikerült azt se leegyeztetnie a Samsungnak hogy melyik telefonokat mire cserélték mert pl az enyém a Telekom rendszerében raktáron van...
[ Szerkesztve ]
OnePlus 8T
-
anadroid
senior tag
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
robotkutya
tag
tudomásom szerint még senkit nem hívtak hogy vissza lehet vinni a már cserélt készülékeket
Erről van szó. Miért nem hívtak még senkit? Hívniuk kellett volna. Nyilván nem fogok eljutni ezzel bíróságig, de szerintem elég könnyen védhető lenne az álláspontom. Pézbírsággal vagy akár 10 évig terjedő szabadságvesztéssel sújtható, aki felvisz egy amcsi repülőre egy Note 7-et! Ilyen szituban nehogy már a tisztelt T-re kelljen várni hetekig.
Figyu, én nem tőled sajnálom a kedvezményt az új telóra, nagyon is jár neked, vagy bármilyen más korrekt kompenzáció. De ugyanúgy jár nekünk is.
-
robotkutya
tag
S7 Edge tulajok, ha tokot kerestek, szerintem a Spigen Slim Armort messziről kerüljétek, rossz a fogása, éles az oldala, a hátulja csúszik mint az állat. Visszavittem Speedshopba, ahol szuperjófejek voltak, hajlandóak voltak kicserélni egy Spigen Tough Armor tokra, ami gyakorlatilag tökéletes, kiváló a fogása, gumírozott, nem csúszik, jobban is néz ki szemből. Ég és föld a kettő, a Tough nagyon jó!
-
RSteve
tag
válasz robotkutya #4699 üzenetére
Akit érdekel itt van egy kis info arról hogyan lehet a fogyasztóvédelemhez fordulni.
TÁJÉKOZTATÁS A HATÓSÁGI PANASZÜGYINTÉZÉSRŐL
Az enyém már folyamatban, más is arra bíztatok hogy lépjen a tettek mezejére.
Ami különösen gusztustalan Telekom részéről, hogy a "kárpótlást" nyilván nem saját zsebből tesz, hanem a Samsunggal történt megállapodás keretében a Samsung finanszírozásában és ennek ellenére át akarják verni az embert.
-
-
ZsyfKo
senior tag
válasz ForRedGlory #4709 üzenetére
Az a baj hogy teljesen tájékozatlanok az ügyintézők, persze ez nem az ő hibájuk. Kökiben pl azt se tudták mit akarok, Europarkban már teljesen képben voltak de egyik helyen se tudtak azzal mit kezdeni hogy miért van raktáron a nálam lévő készülék.
OnePlus 8T
-
ZsyfKo
senior tag
"Úgy jártam el ahogy a Telekom üzletben mondták. Megkérdeztem hogy lehet-e cserélni, mert másodszor már végleg leállatták a forgalmazást, mondták hogy igen és a van erre eljárásuk és ennek megfelelően jártak el."
Itt a baj. Ezek utan komolyan mit vársz? Egy v ket hettel kesobb -mivel nem tudom mikor cserélted- változtattak az ajánlaton es kárpótláson, de akkor is mint ahogy te írtad az épp aktuális menet szerint jártak el. Nem értem akkor se hogy miért követelsz, holott a Telekom egyáltalán nem keresett meg téged hogy vidd be a készüléket. Ennyi erővel akik az első csere alkalmával S7 vagy Edge készüléket kértek ők is követelhetnék a kedvezményt nem?[ Szerkesztve ]
OnePlus 8T
-
thebear007
aktív tag
Nyugi, én szintén megszívtam. Az én helyzetem annyival jobb, hogy nem vagyok hűségidős, de vissza kellett térnem a régi telómhoz, és mivel két SIM-et használok, a magánom most az ablakban csücsül.
Mivel Samsuunghoz nem nyúlok egy darabig- már aa flippes Samum is volt, aztán mindenből egy a Note 7-ig- rendeltem egy 1+-t. De azt meg nem szállítják, úgyhogy most veszek egy V8-at, aztán ha lesz valami értelmes dobom.
A T-kom meg dilettáns már évek óta, ezen fenn sem akadok. De egyik sem jobb.Isten a saját képére teremtette meg az embert. Majd megadta a számára a választás szabadságáét, így mindannyian úgy csesszük el az életünket, ahogyan akarjuk.
-
RSteve
tag
Én nem hetekkel korábban hanem a október 14.-én cseréltem, múlt hét pénteken, akkor amikor kikerült a hivatalos Samsung közlemény:
FRISSÍTÉS: A GALAXY NOTE7 KÉSZÜLÉKVÁLTÁS PROGRAM ELKEZDŐDÖTT
Tehát október 10.-én állt le a Samsung a Note 7 forgalmazásával, amit október 14.-én publikált. Ezzel a szöveggel:
"Amennyiben Galaxy Note7 készülékét Galaxy S7 vagy Galaxy S7 edge okostelefonra váltja a vásárlás helyén, a készülékcsere során felmerülő árkülönbözet visszatérítésén túl ügyfeleinket az okozott kellemetlenségek kompenzálásaként extra kedvezményekben részesítjük. Ennek részleteiről a vásárlás helyén kaphat bővebb tájékoztatást."
A vásárlás helyén nem tudtak bővebb tájékoztatást adni, de ez kit érdekelt, az első körben a 15 ezres "kárpótlás" is majd egy levásárolható kupon amit tán novemberben írnak jóvá.
Hagyjuk, látom más érti.
[ Szerkesztve ]
-
Jolet
őstag
Most voltam az alleben
Nekem a kedvezményes ár az s7 edge re 119 ezer lenne, annyit megér
Ja és nem kell rohanni december 31 a határidőWOT - lunczgabo youtube: http://www.youtube.com/user/lunczgabo http://ph3lan.hu/replays?uploader=lunczgabo
-
-
Parallaxis
addikt
Szólt nektek bárki telefonon hogy vissza lehet vinni a telefont?
IGEN!
Eleve a gyártó felszólított, hogy kapcsoljam ki és vigyem vissza a vásárlás helyszínére.
Másodszor, felhívtam a 1430-at, ahol azt mondták, hogy menjek be személyesen a legközelebbi üzletükbe és ott intézik a cserét. Bementem, visszavették, kiadták az S7 Edge-t és egyetlen szót sem szóltak a visszavétel ellen.Szóval nem kéne butaságokat írni, amiről itt szó van, az egyszerűen hátrányos megkülönböztetés, ami miatt perre is lehet vinni a dolgot.
mert pl az enyém a Telekom rendszerében raktáron van...
Az enyém is ott volt, de két kattintással elintézte az ügyintéző.
-
robotkutya
tag
Már október 11-én publikálták, hogy újra para van, és Consumers with either an original Galaxy Note7 or replacement Galaxy Note7 device should power down and stop using the device and take advantage of the remedies available..
Ennek megfelelően még aznap vittem vissza a T-nek a telót, és azóta is próbálom takelni az advantage of the remedies available.
-
cowchocolate
újonc
Beszéltem Samsungékkal, mivel a Telenor semmit nem tud.
Azt mondták minden féle képpen várjam majd meg Telenorék ajánlatát, mert személyre szabott lesz.
Elmondták, hogy kompenzációt minden féle képpen kapok, de ezt majd a Telenor közli pontosan velem, hogy választásom alapján pontosan milyet.
Ami fontos : kérdeztem, ha meg szeretném tartani mi lesz?
Persze közbe 5-ször elmondták, hogy éljek a csere lehetőséggel, ezt ajánlják.
De azt mondták, senkit nem kényszerítenek arra, hogy visszaadja és a készülèk szoftveresen nem lesz támogatott. Úgyhogy Nougat-ot ne is várjunk rá hivatalosan.
Kérdeztem a letiltást. Azt mondták, hogy a médiában, interneten keringő pletykára nem kell halgatni, nincs hivatalos információ ilyenről, illetve nem tud ilyenről, hogy a későbiekben ezt alkalmaznák majd.
Annyi, hogy a készülékre korlátozott garancia lesz majd.
Ha a visszahívás miatti probléma jelenkezik majd a készülékünknél, arra ők már nem fogak garanciában semmit tenni.
Illetve ha Note 7 specifikus alkatrész romlik el, azt sem fogják javítani.
Csak olyan hibát javítanak majd garanciában, amihez van alkatrész mert más készüléknél is használják.
De persze arra kérnek éljek a csere lehetőséggel -
MODERÁTOR
-
ZsyfKo
senior tag
Na most hívtak a Telekomtól hogy vihetem be a készüléket akarmelyik uzeletbe.
OnePlus 8T
-
Colani
tag
Nem rég voltam a telekomnal....cserélték a készüléket de!!!az eddig befizetett törlesztő részleteket majd visszautalajak és most az s7e re is be kellett fizetni az induló részletet 😁😁😁amúgy nagyon kedves volt a hölgy aki intézte az egészet. Lehet azt mondjátok paraszt vagyok de miután megtudtam hogy még nekem kell fizetnem plusz pénzt hogy kapjak egy normális telot szépen ki vettem mindent a dobozból....aztán meggondoltam magam és még a ceruzát is visszaadtam 😊😊😊
Nem olyan rossz az s7e szerintem. Meg mindig ez a legjobb választás a note 7 utan... -
RSteve
tag
És milyen áron adták a készüléket ahhoz az árhoz képest, mint amit akkor fizettél volna, ha nem Note 7-et cserélsz?
Nekem azért kellett plusz majdnem egy havit befizetni, mert amit eddig befizettem az nyilván nem volt osztható az új részlettel, és mivel nem tudnak ilyen esetben pénzt visszaadni, így ki kellett egészítenem a maradékot hogy pont meglegyen egy havi új részlet, és így nem kettő hanem három hónapig nem kell majd fizetnem.
[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
Engem most hívtak a Telekomtól, és a következőket tudtam meg: az S7 és Edge-re történő cseréhez egyedi árakat alakítottak ki. Az én Mozaik XS-emhez (havidíja 3390 Ft) S7 Edge esetén 159800 forint tartozik, amiből lejön az 50000. A befizetett részleteket vagy a kifizetett készülékárat a Note 7 után 15 napon belül utalják. Nem tudott a december 31-i határidőről, csak annyit mondott, hogy meg kell próbálniuk rávenni az ügyfelet arra, hogy minél előbb vigye vissza a készüléket. Megemlítettem a tájékoztatás hiányát is, ha már egyszer hangfelvételre megy.
Azt javaslom, hogy ne kapkodjátok el, különösen annak a fényében, hogy a Samsung anyacég az S8-at megvásárló, volt Note 7 tulajoknak különleges árengedményt tervez. Hogy ez a jelenlegi kedvezménytől független lenne-e, vagy a helyébe lépne, még semmi hír.
Próbáljátok alaposan kifaggatni azt, aki felhív (a T-re jellemző, hogy rejtett számról, a Samsung mindig hívószámmal hív), akkor talán előbb-utóbb összeáll a kép.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
RSteve
tag
válasz anadroid #4728 üzenetére
Na én is épp most raktam le, egy ismeretlen számról hívott a Telekom ügyfélszolgálat. Szép türelmesen végighallgattam, hogy elmondja, hogy azt javasolja hogy kapcsoljam ki vigyem vissza... kedvezmény 50 ezer Forint....
Amikor befejezte akkor mondom neki hogy remek, én ezt már megtettem a Samsung felszólítása után és most egy S7 edge-ről beszélek. Mesélem hogy van is ebből egy kis gond, mert akkor én most hogyan tudom ezt a kedvezményt igénybe venni. Mondja hogy menjek be egy Telekom üzletbe. Mondom neki hogy már azon is túl vagyunk sőt már van egy panasz is folyamatban.
Kért egy kis időt hogy utánakérdez, majd kis idő múlva azt mondta, hogy akkor valamilyen felső vezetőnek továbbítva lett a kérdés, és hogy holnap ezzel kapcsolatban újra vissza fognak hívni.
Hát nagyon kíváncsi leszek mi lesz ebből.
-
Colani
tag
Flottás csomagban vagyunk és kB 209000 helyett 159000 lett a vége 😃😃😃na van még egy számom amin kB 1 hét múlva tudom megnezni hogy valójában mennyi is lenne a havi törlesztő. Nekem kurva soknak tűnik így és ha nekem lesz igazam akkor nagyon durva cirkuszt fogok csinálni....
-
cowchocolate
újonc
Senki nem gondolkozik rajta, hogy megtartsa?
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz cowchocolate #4735 üzenetére
Nem jársz jól vele. Nincs szoftveres támogatás se Samsung, se 3rd party fejlesztők részéről. Nem lesz hozzá alkatrész, emiatt garanciás meghibásodás esetén nem tud mit csinálni a Samsung, csak másik telefont adni. A repülőkre tilos felvinni, így nem is utazhatsz vele. Miért lenne jó neked, ha megtartanád? Inkább várd meg a következő szériát, és vedd meg azt, ezt meg vidd vissza.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz cowchocolate #4737 üzenetére
260 ezerért kösz nem. 60-ért vállalnám, de 260-ért tuti nem.
C programmers never die, they are just cast into void.
-
davidi
tag
válasz cowchocolate #4737 üzenetére
Én tuti megtartom.
http://tiszavolgyidavid.com, iPhone 13 Pro, Mac mini, MacBook Air M1
-
thebiker
tag
válasz cdr74ke #4732 üzenetére
... de én. Felhívtam Őket. Vagyis az ügyfélszolgálatot. Beviszed MINDEN tartozékkal együtt és választhatsz helyette más készüléket vagy visszakapod a pénzt. De azt, hogy utalják a pénzt vagy kp azt nem tudta a telefonos ügyfélszolgálat megmondani. Bárhova visszaviheted nem kell abba ahol vetted.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
De minek?
Valami értelmes magyarázat is van rá, vagy csak úgy dacból, vagy miért?
A Samsung tuti, hogy ki fogja nyalni a "volt" note 7 tulajok seggét, amikor megjelenik, pl az S8, ami ha nem lesz tökéletes minden szempontból, akár vissza is vonulhat, mert egy kis mikrolagg miatt is anyázni fogják őket. Annak a készüléknek maga az Istencsászárnak kell lenni, főleg annak tükrében, hogy az ájfon 8 a 10 éves évfordulóra valami hájtek giga készülékkel készül a pletykák szerint.
De akkor azt is mondhatja, a már letiltott, használhatatlan, garancia és szerviz, mint olyan egyáltalán nem létező erre a készülékre, hogy Te meg így jártál.[ Szerkesztve ]
-
davidi
tag
Viharvadász vagyok, aminek okán a vízállóság és az S-Pen elengedhetetlen, alternatíva pedig nincs. Ezekhez hozzá jön, hogy nagyon tetszik a telefon és maga a szoftver is tökéletes az eddigi telefonjaimhoz képest. Note 4 és G4-et használok mellette de ég és föld. Az S7E visszalépés lenne ehhez képest. Nehéz döntés..
http://tiszavolgyidavid.com, iPhone 13 Pro, Mac mini, MacBook Air M1
-
CsabaZz
tag
válasz cdr74ke #4744 üzenetére
Nekem a Samsung MO ügyfélszolgálatos mondta, hogy a VR is tartozék, és ha S7E-t választok, azzal kompatibiliset fogok kapni. Mi több, a Media Markt által kiállított számlán 39.990 Ft-os tételként szerepel a VR, a teló pedig 250.000 Ft-os tételként - vagyis gondolom ha nem viszem vissza, bukom az árát. Ennyit az "ajándékról". :-(
"[...] Még akkor is, ha a Galaxy Note-tal nem sikerült kategóriát teremteniük." :)
-
gyl66
tag
Ez a hozzáállás is érdekes. Ha nincs bankszámlám, csak ezért nyissak egyet? Én kínlódjak a postázással, még fizessem is, aggódjak, hogy megkapják e, várjak heteket amíg a pénzemhez jutok? Remélem komolyan gondolják, mert viccnek durva lenne...
Arról nem beszélve, hogy ha simán visszatérítik az árát, akkor semmilyen kompenzáció nem illet meg a sok hercehurcáért?"Mivel a SAMSUNG számára is a legfontosabb az ügyfelek biztonsága, ezért a gyártó úgy döntött, hogy felfüggeszti a Galaxy Note7 okostelefonok további cseréjét és értékesítését, valamint leállítja a készülékek gyártását.
A SAMSUNG minden Galaxy Note7 tulajdonost arra kér, hogy ne használja tovább a készülékét. Mentse az adatait, kapcsolja ki a telefont, vigye vissza készülékét a vásárlás helyszínére és éljen a SAMSUNG által felkínált alábbi lehetőségek egyikével:
1. Ön kérheti a teljes vételár visszatérítését.
2. Amennyiben a Note7 készülékét Galaxy S7/ S7 Edge készülékre cseréli, akkor a vételár különbözeten felül az okozott kellemetlenségek kompenzálásaként a SAMSUNG extra bónuszt ad, melyet a MEDIA MARKT egy 30.000,- Ft értékű ajándékkártya formájában biztosít vásárlóinak.Kérjük postázza vissza a terméket eredeti gyári csomagolásban az összes tartozékával, garanciajeggyel raktárunk címére (1239 Budapest, Ócsai út 7.), jelezve igényét egy, a csomaghoz mellékelt levélben, vagy ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek valamelyikén.
Felhívjuk figyelmét, hogy feladáskor a postaköltség Önt terheli, melyet utólag nyugta, vagy számla ellenében megtérítünk. Ehhez kérjük küldje meg azt a számlaszámot, melyre a visszautalást kéri." -
gyl66
tag
válasz CsabaZz #4745 üzenetére
Én eltettem az ajánlatukat, ahol a VR le van minuszolva és úgy jön ki az ára. Amennyiben nem akarják visszatéríteni VR nélkül a teljes árat, majd megkérdem a fogyasztóvédelmet, hogy ez kimeríti e a fogyasztó megtévesztését? Mert ha igen, az igen sokba fog nekik kerülni büntetés formájában!
-
Gaben06
tag
Ezen már meg sem lepődnék. (ha igaz) Úgy látom, egyik Samsung képviselet sem különb a másiknál. Csak a sablon szöveg, hogy az ügyfelek a legfontosabbak.
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Mégse száll ki a Meizu?
- Kupon kunyeráló
- TCL LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- További aktív témák...