Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlackSoft

    addikt

    válasz Phvhun #48 üzenetére

    Valós idejűnek az számít, ami valós időben történik, és nem pedig 60 óra renderelés után látod a végeredményt, hanem munka közben. És amikor a memóriában van 40GB anyag tárolva, amit nagyon gyorsan kell elérni, ott számít, főleg gyorsabb mozgásoknál, és még így is gondban vagyunk 48FPS felett, mert túl sokat kell számolni, általában 50%-ra van állítva a kirenderelt képek száma, és ki van kapcsolva az élsimítás...

    Egyszerű videópéldák:
    Szimpla álló 3D objektum Maya-ban
    3 dimenziós CGI, és VFX. Ezt csak valós időben tudom megcsinálni, mert ha minden egyes alkalommal le kellene renderelnem az adott néhány száz képkockás jelenetet, akkor mire megcsinálnám úgy, ahogy akarom, hogy kinézzen 800 órám telne el, míg ha valós időben látom mit teszek, alig 4-8 óra alatt tökéletesre lehet "faragni" valamit.

    Itt nagyon számít az, hogy milyen gyorsan éri el az elemeket a ram-ból, mert az SSD túl lassú. Van, ahol ki lehet használni a VGA memóriáját (ami nagyon kevés), és megoldást jelent 4db SSD RAID0-ban, de általában az nem a legjobb, és kevés helyen támogatott.

    ---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

Új hozzászólás Aktív témák