- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AllTheBest
senior tag
The Crew-ot még amikor ingyenes volt akkor bevadásztam, annyit mindenképpen megért Kb 100 órát raktam bele amikor el volt törve az egyik kezem, azóta nem igazán nyúltam hozzá...
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Redneck
veterán
válasz AllTheBest #1 üzenetére
Mik a tapasztalataid?
V-synckel akartam játszani, mert nem tudok elképzelni nélküle egy autós játékot, de úgy nagyon tud akadni, nélküle pedig csúnyán törik a kép.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
AllTheBest
senior tag
Amikor játszottam vele, akkor még gtx 760 volt a gépemben, azzal mediumon toltam v-sync mellett ,mert rühellem én is ha törik a kép.
Most Rx 480 mellett viszonylag stabil a 60fps ha ki van maxolva a játék vsync mellett, nálam szerintem a ram kevés, 4gb manapság már nem mindenhez elég, az lesz a következő amit bővítek...De abban biztos vagyok, hogy pl a 2015-ös need for speed viszont 90 fps körül fut maxon, szóval itt lehetnek optimalizálási gondok is...
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Redneck
veterán
válasz ->Raizen<- #4 üzenetére
Köszönöm az infót! Megveszem majd, ha kicsit jobb áron mérik.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
szupermacs
veterán
AC-t érdemes digitálisan megvásárolni akcióban. Nekem azzal nem volt bajom. Se PC-n, se Boxon nem találkoztam a hibákkal.
-
Scholes9
nagyúr
Én toltam anno az Aliece-szal és semmi gondom nem volt, asszem még GTX 570-es kártyán talán
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
d@vee
őstag
HD 8750M-el toltam anno az Alice-t és az AC1-et. Semmi gondom nem volt. Bár kis érdekesség, hogy az AC1 max/közepes vegyesvágottal ment csak normálisan, a Rogue pedig majdnem maxon.
Ja
-
Redneck
veterán
válasz szupermacs #6 üzenetére
Köszi a tippet, az előbb úgy néz ki megtaláltam a megoldást. DX9 módban, max pre-rendered frames: 1 beállításon kell játszani, úgy akad a legkevésbé.
Valaki azt írta, hogy azért ilyen, mert nem volt 60 fps-re felkészítve a motor.Az Alice Madness Returns stutteringet beírva ezt dobja a google. Hihetetlen de létező probléma.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz szupermacs #11 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Az első lovaglós résznél, az árnyék "hiba" pedig folyamatosan. A hiba a motorban és a Shadowmap méretében keresendő. Nyilván amikor megjelent optimálisan volt belőve az erőforrásokhoz... DX10 módban próbáltam full maxon.
Elfogadnék egy AC Remastert, mert szívesen nyomnám.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz szupermacs #13 üzenetére
Az árnyékos dolgot leszámítva tényleg egész jól fest. Nem tudok sajnos nem találtam. Kommentek és komplett topikok vannak AC1 szaggatás ügyben, de videó sajnos nincs. A ShadowMap közeli rendereléséről tudok maximum.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
válasz szupermacs #15 üzenetére
Az árnyékos dologra? Erre gondolok. 3:20-tól láthatod ahogy bepakolgatja a dolgokat, illúzióromboló, anno nyilván ezt lehetett kihozni a hardverekből. Ha beletekersz később is látszik, lovaglásnál is.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
szupermacs
veterán
Gondolom ha nagyobb távolságban rakná be az árnyékot amire szerintem nincs is szükség akkor rettentő hardverigénye lenne. Szaggatásra azt mondom, hogy orvosolni kell, de a motorba épített feature (árnyék töltögetés) nem vészes dolog. Nekem fel sem tűnt, sok játék ilyen.
NFS Undercoverben is az utolsó patch hozott egy ilyen árnyék bugot, de ott rettentő zavaró volt. Az autók előtt pár méterre eltűntek az árnyékok és az autó alatt is a vetett árnyékot kicserélte egy elmosott hányásra. Ha visszaraktam az előző verziót, akkor pedig a többi bug maradt benne.
-
Redneck
veterán
válasz szupermacs #17 üzenetére
Engem zavar, sok játékban, csak az újabbaknál távolabb rajzolja ki. Ezzel még együtt tudnék élni ha menne rendesen és vertikális szinkron mellett nem szaggatna lovaglás közben. Mindegy, végülis régi játék, van azóta több AC amit nyomhatok.
Az Alice: Madness Returns miatt szomorúbb voltam, mert UE 3 Engine. A Crew pedig egyenesen felbaszott, pedig nagyon szeretném nyomni...
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Redneck
veterán
Ki fogok próbálni még egy dolgot ha újra felrakom a Crewt. A Just Cause 2 kapcsán jött az ötlet, mert azzal is küzdöttem ma. Hiába volt 120 fps és Fast Sync, akkor is volt stuttering.
V-sync ON, Force Triple buffering, Maximum pre-rendered frames: 4
Ezzel sikerült megszüntetnem a jelenséget. Komolyan kiéget hogy nem lehet ezt egy kattintással megoldani játékon belül...
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
CJ4567
veterán
Nem használok Vsyncet sehol, mert nincs 60 feletti FPS-em, ahol igen ott nem veszem észre.
Nincs stuttering, de azt nem mondtam hogy folyamatos a 20-25FPS.200 órám van a játékban, tudom hogy játszottam. Városon kívül teljesen jól ment a játék, PVP-ben Gold 4 rankom van. (Elég nagy szenvedés volt néha, amikor az FPS miatt vesztek az felbecsülhetetlen.)
Ja, és AMD-t használok, nem állítható a pre-rendered framek száma.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Redneck
veterán
Próbáltam, 50-60 között mindenhogy, sajnos az engine nem tolerálja jól. Még nem adtam fel egyelőre, utoljára odáig jutottam, hogy 59Hz-en 59-re fixált a játék fájljai között. Egész smooth volt, csak néha akadt pár másodpercig, de teljesen véletlenszerűen.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Idén elmarad a BlizzCon
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OLED TV topic
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nintendo Switch
- Linux kezdőknek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...