Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz awexco #28 üzenetére

    Formalitás. Az AMD már platformként tekint a rendszereire. A mainstream a Ryzen 3000 és RX 5700, míg a HEDT a Ryzen Threadripper 3000 és a Navi 20. Kódnév szintjén a Castle Peak platform, és így a VGA-ra is ráhúzzák a HEDT-t. Nincs jelentősége igazából, csak ők ezeket egymáshoz tervezik a papír szerint. Aztán persze úgy kevered, ahogy akarod.

    (#29) pistabyte: Ezeknek a bejegyzéseknek egy része már nincs meg, vagy nem érnek semmit. Ezért nem működik a RadeonMod, mert az is ugyanezt csinálja, csak nem neked kell átírni, ha meg lennének a bejegyzések vagy működnének, akkor jó lenne a Radeon Mod is. Nagyon gyorsan változik a driver, mióta a Radeon Software projekt fut. Ezért is döglött ki szinte az összes mod projekt mellőle, mert gyakorlatilag írsz egy programot, és van esély rá, hogy fél éven belül használhatatlan lesz. Az NVIDIA ebből a szempontból sokkal kiszámíthatóbb, mert ritkák a sűrű, kompatibilitást megtörő módosítások a driverükben. Ott is vannak persze, ez a fejlesztés része. Ugyanakkor az AMD lassan nem egy, hanem fél évente hoz egy nagyobb frissítést. A következő például július 7-én jön, és megint változik egy csomó dolog.

    (#36) lemusz: A tény nem mérleg:

    A RadeonMod pedig nem tud működni, ha nincs meg a beállítás a registry-ben. Attól, hogy beírja mi történik? Beírhatod azt is, hogy "Marika Reg_binary 0x3000". Elmenti, csak nem ér semmit, mert nincs rá hivatkozás a meghajtóban.

    Emellett az AMD mindig kiemeli, hogy a flip queue size 1-es, amióta erre állították át, mert ezt ők egy marketingelőnynek tartják az NV-vel szemben. Persze én nem hangsúlyozom ki minden hírben, mert egyszer már leírtam, de nyilván ők építenek erre.

    Nem attól lesz őskövület egy program, hogy 10, 5 vagy 2 éves. Hanem attól, hogy az a szoftver, amelyre csinálták úgy működik-e. A Radeon Software már nem úgy működik. Láthatod, hogy keresi a flipqueuesize beállítást, de nem találja. Már nem létezik, így hiába módosítod, vagy írod be újra. Azért nem létezik, mert már nem így van definiálva a meghajtóban.

    A 15.11-ben változott meg 3-ról 1-re. Lásd fenti kép.

    (#40) lemusz: A Main3D és a Main3D_Def a DXGI 1.4 vagy újabb verziókhoz való. A FlipQueueSize volt a DXGI 1.3-hoz vagy régebbi verziókhoz. Ergo bármit is állítasz a Main3D és a Main3D_Def esetében, az csak akkor fog életbe lépni, ha az adott DX12-es alkalmazás nem rendelkezik másképp. De alapvetően mindegyik program külön olvas be egy profiladatot, tehát jórészt ez csak a példaprogramokra vonatkozik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák