Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24 üzenetére

    Ez nem hat a GeForce drivert fejlesztő csapatra. Ezek elég nagy cégek ahhoz, hogy egyszerre több dolgot csináljanak.
    Aminek ráhatása van a driver fejlesztésére az a vezérlőpult, ami egyszerűen elavult. Azt érdemes látni, hogy az AMD akkor kezdett el mindenféle funkciót beépíteni a meghajtóba, amikor lecserélték a Catalystet Radeon Settingsre. Ennek a saját bevallásuk szerint sem csak vizuális jelentősége volt, hanem azt a temérdek embert, amely az őskövület Catalyst bugjait javította hétről-hétre rá lehetett állítani egy csomó hasznos fejlesztésre, mert a Radeon Settings egy friss irány volt, így nagyságrendekkel kevesebb bugot generált, illetve generál még ma is. Az NV-nek is ez lehet az elsődleges baja, mert erőforrásuk van nekik is, de annyira régi az ő vezérlőpultjuk is, hogy egy csomó embert annak a bugjainak gyomlálására kell dedikálniuk. Van egy pont, amikor egy szoftvert nem érdemes továbbfejleszteni, hanem nyomni kell egy resetet. Ez jelentős erőforrásokat szabadít fel, amiket aztán olyan dolgokra csoportosítasz, ahol hasznuk van.

    Az Intel is egyébként ezért resetelt nemrég. Koduri volt az, aki ezt az AMD-nél is észrevette, és persze szopni fogsz vele egy évig, de utána jelentős lesz a nyereséged.

    (#25) Duck663: Ha tranzisztorok szintjén nézed, akkor a Navi 10 a TU106-hoz hasonló. Teljesítményben gyorsabb a Navi.

    (#38) b. : Nem a javítás és a kinézet a lényeg, hanem a karbantartás, illetve az, hogy ez mennyi erőforrást emészt fel. Amíg a Catalyst volt, addig az AMD sem tömte tele funkciókkal a drivert. Egyszeűren az erőforrás nagy résézt elvitte az egész karbantartása. Azóta jönnek a funkciók, amióta Radeon Software van. Nem lett több emberük létszámban, viszont jobban be tudják osztani az erőforrásaikat, ha nem bugok után kutatnak, amelyet a sok éves kódok okoznak.

    Én lehoztam mit nyilatkozik, és kiegészítettem olyan információkkal, amelyeket meg lehet találni az NVIDIA oldalán, vagy az AMD bejelentette őket korábban. Nem árulok zsákbamacskát. Meg lehet nézni a FreeStyle support oldalát, illetve az AMD bejelentésére van egy link.

    Az Anti-Lag nagyon nem a prerender. Még az NVIDIA embere is azt mondta, hogy csak elmélet a részéről, de ugye ez ott megdől, hogy az AMD-nek 1 ez a beállítása.

    Hol írtam, hogy az RTX, a DLSS vagy a GDDR6 problémás?

    A DXR féle RT jó, csak szarul van használva.

    Az NVIDIA csak támogatja a DXR-t. Valójában ezt a Microsoft csinálta.

    Az L1 csak a változások alig 1%-át teszi ki. Ez nem olyan egyszerű, hogy nagy az L1, aztán jó lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák