- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"nagyban függhet a felhasználók visszajelzéseitől"
Most komolyan, melyik felhasználó fog örömében tapsolni ettől a megoldástól?! Ez be lesz vezetve, nem a visszajelzésen fog múlni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
És abból hogy van pénze a csatornáknak, ha én kifizetem a prémiumot, és nem látom a reklámokat, amiket ő betett?
Felhoztad egy másik kommentedben a tévé reklámokat. Ma már akkorát változtunk mi nézők, hogy szinte semmilyen formában nem támogatjuk a reklámokat. Mivel más módokon elérünk tartalmat, amik nem tartalmaznak reklámot (pl.:torrent). Ezért, tévét nem is nézünk. Már el is felejtettük, hogy az milyen volt, amikor tele volt minden műsor reklámokkal. Persze mostanában a YT emlékeztet minket rá. Szóval ez ma már nem érv. Változott a világ, és a közönség.
Én egyébként sok reklámot nézek a YT-on, mert okos tv-n nézem. Rengetegszer káromkodok is miatta. Főleg amilyen reklámokat kell néznem (de ez már politika sajnos).
Tudod mi az én bajom, hogy miért nem fizettem elő eddig a prémiumra!? Egyáltalán nem a pénz. Hanem az, hogy minden adatomat akarva/akaratlanul megszerzi a Google. Azokból az adatokból, adatainkból élnek. Vélhetően kereskednek vele, ez által bombáznak mindenféle reklámmal. Szóval önmagában már az adataimmal, szokásaimmal is pénzt keresnek. És akkor még fizessek érte, hogy ne lássam a reklámokat?!
Amilyen gazdasági helyzetben van a Google most, én még durvább változásokat is várok, minthogy a 4K-t paywall mögé teszik. Ez szerintem csak a kezdet. Nagyon sajnálom, hogy ilyen monopolhelyzetben van ez a platform.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz hogabesz #108 üzenetére
Teljesen mindegy ki mit mond. Ez be lesz vezetve. Mert a Google jelenleg már az elbocsájtások határán lavírozik anyagilag. Attól pedig minden ilyen nagyobb cég fél, mert az elbocsájtások keltik a legnagyobb félelmet a befektetők szemében. Az a részvényekre is komoly kihatással lehet. Márpedig normalizálniuk kell az anyagi helyzetet. Itt lépnek képbe az ilyen opciók, mint a 4K fizetőssé tétele. Ezért gondolom azt, hogy ez csak a kezdet.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-