Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andorfy

    csendes tag

    válasz #95561216 #95 üzenetére

    Nem volt kedvem előásni a Vive-ot, de itt láthatod, hogy az nVidia vezérlőpultja szerint az USB-C HUB-ra kötött monitor az Intel GPU-hoz kapcsolódik direktben. Hiába számol a 1060, a kész képet át kell tolnia az iGPU-n, hogy a kijelzőre eljusson. Emiatt a SteamVR panaszkodik is, hogy nem lehet engedélyezni a "Direct Mode"-ot. Mintha egy asztali gép lenne, amiben van dedikált és integrált videokártya is, ha az integrált kártya kimenetére kötsz megjelenítőt akkor is számolhatja a képet a dedikált kártya, de akkor is át fog menni az integrált kártya talán Frame Buffer-én (ezt majd valaki okosabb kijavítja, ha nem így van, anno utána néztem, ez ragadt meg, simán lehet, hogy rosszul). Ezzel a gonddal tele van a Steam és a Microsoft fóruma is, kb 10 perc Google-el lehet találni rengeteg panaszt, megoldást én még nem találtam, elfogadtam, hogy ez ilyen. Ha valakinek van jó ötlete, ne kíméljen, kipróbálom, és megírom, ha van erre jó megoldás :)

Új hozzászólás Aktív témák