- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
"Zavaro hogy a megteheto ut nem csak a vezetesi stilustol, de az utazosebessegtol is erosen valtozik."
Meg még pár dologtól. Kell-e klímázni/fűteni ? Milyenek az útviszonyok ? (szél, eső, emelkedő/lejtő stb. )
"sok gyarto eleg komolyan hamis hatotavot es fogyasztasi adatokat ad meg"
Mire gondolsz ? WLTP van megadva, az minden gyártónál ugyanúgy van mérve, és ha nem kb. 80 - al sík aszfalton klíma nélkül 20 fokban szép időben nézed akkor ugyanúgy hamis érték az összes gyártónál. Télen minden megerőltetés nélkül városi kis távokra némi fűtéssel tudok WLTP/2 valós értéket is produkálni. Aminek a háromnegyede a reálisan megtehető táv, mert nem 0 - ra merítünk és nem 100 - ra töltünk, maximum csak vész esetén.
Igen, az autók info rendszerében vannak eltérések az egyes gyártók között, de ugyanez a belső égésűekre is igaz. Arra van szabvány hogy hány liternél jelezzen ha tankolnod kell ? És hány liternél írjon -- km - t ? Valamint a benzines autóm anno mindig 450 körüli km - t írt ki ha tele tankoltam, viszont 350 - nél sosem ment többet el.