Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz ldave #21 üzenetére

    Igen ez is igaz. Velem az a baj, hogy csak a saját fejemmel tudok gondolkodni. :)

    És félreértés ne essék szerintem nem hülyék a konzolosok. Senkit sem akarok megbántani. Oké, van a fejemben egy kép a 14 éves lányhangon sikító kállof dáti high pró konzolos játékosrétegről. De ők csak egy kis szubkultúra (még) :D
    Egy rakás olyan konzolos cím van amit szeretnék Pc-n látni. A bajom egyszerűen annyi (amivel nem lehet mit csinálni), hogy a PC kárára lendült fel a konzol ipar. Sok hanyag pc-s port (már ez is, hogy a konzolos játékokat portolják pc-re..), sok ki nem adott játék. És ilyenek. Szerencsére én leginkább olyan játékokkal játszom amik nincsenek is konzolra. Szóval annyira nem nagy a baj. De tűnt el sok cím, akár műfaj is azért mert konzolokon nincs rá igény, és ez elvitte magával a PC-s játékipart is.

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ldave #21 üzenetére

    Vannak elég jó előrelépések a PS4-en és a PC-n. Xbox One-on nem annyira, de az MS picit lemaradt a szoftveres alapokkal, szóval ott inkább a felzárkózáson vannak. Amit észrevettem, hogy az aktuális innovációkat a játékosok nem értékelik. A PS4-en a Dreams és a The Tomorrow Children szállítja ezt (előbbinél a distance fields ray tracing, míg utóbbnál a voxel cone tracing). PC-n is jön az innováció a Nitrous motor Object Space Rendering technikájával, amit az Ashes of the Singularity használ. Nyilván az egyes platformoknak más erősségei vannak, és eszerint más az innováció iránya, de ez zajlik jelenleg is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák