- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pingüino
senior tag
Teljesen más kategória egy 12V-os ólomsavas indítóakkumulátor, meg egy 110V-os li-ion akkupakk. Ég és föld a kettő terhelhetőségben.
Egy autóaksit roszabb esetben start-stop nélkül is cserélheted 3-4 legfeljebb 5 év után, de akkor már sokat mondtam. Egy prius akkupakkja viszont vígan elmegy elég sokáig. 10 éves távlatban is legfeljebb 1-1 cellát kell regenerálni vagy cserélni.Motor oldalról sem mindegy, hogy egy kis 12V-os indítómotornak kell leküzdenie a kompressziót, vagy egy 200NM-es motornak kell megmozgatnia az autót.
Szóval nagyon nem ugyanaz a kettő.
[ Szerkesztve ]