- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #32 üzenetére
Ha eleve eletkeptelen a konstrukcio akkor felesleges mestersegesen eletben tartani, sot ugy tenni, mintha valami bombauzlet lenne.
A tamogatast azert adjak, hogy beinduljon az uzlet, gazdasagosabba valjon a gyartas a nagyobb volumen miatt, ami magaval hozza az arcsokkenest es nem lesz szukseg a tamogatasra.
Na a volument felszokott, az arcsokkenes meg elmaradt. Nem azt mondom, hogy ASAP le kell allitani a tamogatast, sot szerintem novelhetnek is az evi keretosszeget, de ha 5 even belul nem indul meg az arak csokkenese, ki kell huzni a dugot, mert az autogyarak csak atvertek az EU-t. Persze az arcsokkenest nem a kiherelt mini kvotaautokkal kell prezentalni, es az sem ad nekik felmentest hogy kozben szinten mestersegesen novelik a hagyomanyos autok arat.
Az egyertelmu, hogy az autogyarak jelenleg nem gondolkodnak arversenyben, mivel a beveteleik meg a hagyomanyos autokbol jonnek, igy toluk nem varhato hogy egy forintot is engedjenek. Ha meg 10.5/8,5 million maradnak a 4 szemelyes kisautok epp csak elfogadhato hatotavval, mar nem igazan elfogadhato csomagtartoval, elbucsuzhatnak a fizetokepes kereslettol, de ugyanez lesz a helyzet ha a benzines vagy hibrid modelljeik arat is arra a szintre emelik. Nagyon csodalkoznek ha nem tunne el, olvadna be meg 2-3 marka. Sot lehet hogy 10 ev mulva az EU-ban mar csak ket autogyarto egyesules marad. Egy nemet es egy francia/japan... esetleg meg egy kinai. Ja meg a Tesla, ha addig Musk el nem cseszi. Nem lesz ertelme fenntartani az osszes regi markanevet sem, illetve a kulonallo modelleket sem. Nem lesz kulon vw, skoda, meg seat.
Amugy erdekes, hogy ahogy elfogyott a kvota csak el tudtak huzni komolyabb akciokat a gyartok, pult alol, szoval van ott tartalek, csak amig fizet az EU, hagy fizessen.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen TV-t vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FEJhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...