- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Elden Ring - Túl a 25 millión
gp Nagyon sokan beszerezték a játék a megjelenés óta, alig egy hét múlva pedig végre befut a várva várt DLC is.
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Kint van az OB12!
Aki telenoros az nézze meg, hogy van e automatikusan VoLTE!
-
tomp
félisten
-
tomp
félisten
válasz
enginev3.0 #5865 üzenetére
Gondolom biztonsági peccs vagy a Play-rendszerfrissítés körül kell keresni a hibát!
7T Pro-n 10.0.7-nél tapasztaltam ilyet. 10.0.8-ra való frissítés óta viszont már nem. -
tomp
félisten
válasz
CptAdamica #5897 üzenetére
Múlthéten beszéltem a Google supporttal.
Nem én vagyok az első aki a magyar Pay-el kapcsolatban kerestem őket. A Google a magyar hivatali szervre vár. Gondolom MNB.
Állítólag a banki tranzakciós adó miatt nincs itthon Google Pay mivel a Google nem szeretne minden tranzakció után fizetni... -
tomp
félisten
Nem! A tranzakcióban nem vesznek részt!
Pl Simple-nél ha gond van a tranzakcióval akkor. Simple-höz kell fordulni. GPay-nél a bankhoz!
A digitalizált kártya számát se a Google osztja ki hanem a MC! GPay egy kriptogram alapú fizetési app. Azaz a telefon a kártyaszámmal együtt egy hitelesítő számsort is elküld a terminálnak ami ellenőrzi, hogy hiteles e. Semmi mást nem csinál a GPay. Maga a tranzakció nem megy rajtuk keresztül csak a művelet végén megkapják a tranzakció állapotátát. Ezért sem tárolja maga a Google fiókod, hogy miket vásároltál. Csak az app tárolja addig amíg nem törlöd az appot vagy a kártyát. -
tomp
félisten
válasz
SkyS1gn #5908 üzenetére
Bug miatt nálam tavaly év végén megjelent a Play Áruházban a GPay így simán tudom telepíteni, frissíteni stb. De akár le is töltheted apkmirrorról. Vagy ha van Curve/Transferwise kártyád akkor elküldöm az appot amit telepíthetsz.
TW kártya tökéletesen megy. Februárban jött meg a kártya. Azóta ezzel fizetek. -
tomp
félisten
Telenor:
"Tájékoztatjuk, hogy jelenleg a OnePlus készülékekre még nem került ki az a Telenor specifikus szoftver, mellyel elérhető lenne a VoLTE technológia.
Jelenleg nincs információnk arról, hogy az említett készülékre mikor lesz elérhető a frissítés."
Szerintem írjunk nekik a fb oldalukra, hogy mint forgalmazott telefont támogatni kellene... -
tomp
félisten
-
tomp
félisten
válasz
enginev3.0 #6033 üzenetére
Volt aki a recovery módba se tudott belépni mert nem fogadta el a kódot a telefon. -
tomp
félisten
válasz
enginev3.0 #6089 üzenetére
Ezt mivel hoztad össze?
Nekem még COD alatt full grafikán se jön ez elő pedig ott azért szépen melegszik a vas. -
tomp
félisten
válasz
pengonorbert #6101 üzenetére
Nekem is volt már melege a telefonnak tavaly nyáron. Folyamatos 4K felvétel volt majd a kamera app kiírta, hogy fél percen belül a felvétel leáll túlmelegedés miatt. Izzott a telefon de kilépve a kamerából nem volt semmilyen értesítés.
-
tomp
félisten
Kérek mindenkit, hogy itt zárjuk le ezt a vitát!
Laookon_ te is! Nem egyszer olvastuk, hogy fúú így drága meg úgy drága. Megvetted aztán fúú így sz@r úgy sz@r. Ok. Neked nem tetszik. Szerintünk magával a márkával van gondod. Ezt megértettük.
De itt lezárhatjuk! -
tomp
félisten
válasz
CptAdamica #6134 üzenetére
Gondolom részben olyan mint a T szériánál szóval megéri.
T-nél gyorsabb lett a rendszer, a status bar ikonok android 11-es.
Nem tudom, hogy a sima 7-es széria megkapta e a 720p/960fps-t de a 7T Pro igen. -
-
tomp
félisten
válasz
*Mukeey* #6202 üzenetére
Stabilban ritkán volt aktuálisan friss biztonsági. Maga a stabil kiadás április elején történt meg.(oké március utolsó napján jelent meg) Így ezt kell figyelembe venni.
Most a bétán rövid idő alatt 2 frissítés is történt így most már májusi a biztonsági+a play rendszerfrissítés is van így az is májusi lett. -
tomp
félisten
válasz
Scarabeus #6289 üzenetére
Jelenlen ráadásként Telekom VoLTE-Vodafone között is van hiba. A Telekom tud róla és jelezte a Voda felé. Voda tudja a hibát. A javításig a Telekom házon belül eszközölt módosítást, hogy ne alakuljon ki a hanghiba. Értsd: Voda felé butítja a hangot, hogy a Voda transzkódolása ne csessze szét a hangot.
-
tomp
félisten
válasz
enginev3.0 #6302 üzenetére
Legutóbbi bétán már megjelenik a kép igen. Talán az aktuális stabilon is.
-
tomp
félisten
válasz
enginev3.0 #6304 üzenetére
Ami nem a Simple érdeme hanem a OnePlus-é! A Simple továbbra is inkompatibilis csak a OnePlus a rendszert hozzáigazította az apphoz mert jelezve lett nekik, hogy az app nem teljesen okés.
-
tomp
félisten
válasz
CptAdamica #6344 üzenetére
Simple-t kukázd! Gyakorlatilag kártevő app...
Amúgy a fintechzone szervez közönségtalálkozót a Simple-el... csúnya lesz.. -
tomp
félisten
válasz
CptAdamica #6350 üzenetére
Szimpöl, szimplán rossz.
Igen a Supershop kártyát már én is NFC-s módban használom. De az emberes kasszánál nálam még továbbra sem értik a dolgot...
Csak az önkiszolgáló kasszáknál tudom így használni... -
tomp
félisten
válasz
CptAdamica #6362 üzenetére
Igazi probléma megoldás...
-
tomp
félisten
válasz
Scarabeus #6375 üzenetére
Nem tudom mi van a CTDI-vel de nem nagyon remekelnek mostanában. Nekem elrontották a mikrofont majd miután visszaküldtem, hogy javítsák meg nem csináltak semmit hanem változatlanul visszakaptam hibásan. A hiba pedig csak papíron lett javítva. Miután reklamáltam a nyilvános fórumon, rögtön kaptam egy dedikált embert, Bryan Turnert. Na onnantól tökéletesen ment az egész ügy. Kérte, hogy újból küldjem vissza de már nem lenne javítás hanem csere fog történni.
Mivel már nem volt kékben így mandulát adtak volna. Na itt jöttem én és üzletet ajánlottam neki. Kifizetem a sima és a T különbözetet(10€) mivel 7T Pro-ban van kék. Pár percel később már jött is az email, hogy rendelés feladva, fizessem ki a 10€-t. -
tomp
félisten
válasz
Scarabeus #6381 üzenetére
Én is megszívtam de:
anno a OP5-öt 5nap alatt elintézték. Új akksit kapott.
Attól mert a OP7-nél megszívtam de ha szervizelni kellene majd a telefont továbbra is be fogom adni mivel az ügy végén jól jöttem ki az egészből. Amúgy Bryan-től tudtam meg, hogy ha már 3. szerviz útja történik a telefonnak akkor nincs javítás hanem csere van.
Bryan csak meggyorsította az egészet. 1hét alatt megkaptam a 7T Pro-t. -
tomp
félisten
válasz
Scarabeus #6402 üzenetére
Ez olyan mintha megkopott volna a kamera előtti üveg!
Nekem Xperia M4-nél volt ilyen a kép! Az üvegről elkezdett lekopni a tükröződésgátló réteg. Amig nem kapartam le teljesen, ilyen képeket csináltam. Természetesen beadtam szervizbe ahol ahogy meghallották a hibát máris mondták, hogy ismert hiba, garanciális kamera üveg csere. -
tomp
félisten
válasz
tibcsi0407 #6443 üzenetére
Telekomnál OnePlus-on nincs hivatalosan. Próbaként 1-2 OP8 tulajnál elérhető lett. De csak akkor lesz hivatalos ha Bohn-ban az áldását adják az adott telefonra.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Tesz egy kísérletet a OnePlus a prémiumkategóriában, gigászi méretekkel, csupa kijelzővel, zéró noccsal és három hátlapi kamerával. Szintlépés vagy színtévesztés a vége?