Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • silvergod

    őstag

    A garancia ügyintézésről írnék....kamera fókusza tönkrement ..ezt cserélték.
    Nyissunk ugye ticketet ahol elmeséljük mi a bajunk,na ez nem egyszerű,mert mint írták is az order résznél nem tudod választani a rendelésed hanem vagy azt hogy nem náluk vetted vagy nekem egy teljesen más szám volt ott. A hiba leírásában beírtuk a rendelési+ az imei számot is. Kb. 2 óra múlva válasz egy sablon email ahol mindent elkérdez..a teljes hülyéknek kitalálva ..
    az első kérdések: imei és rendelési szám?..hol vetted? ledobtad? vízbe? :D :F
    nem tudom olvastak-e..de ott volt...és az elmaradhatatlan hard reset kombo...amit nem teljesen írt le mert ha bejön a menű full csájni a szöveg kell nyomni egy visszát hogy legyen englis.és ott a teljes törlés ugye..ez neki kimaradt :)
    Mindenre kapott választ,hard reset pipa,természetesen nem javult.
    jött egy mail ami leírja hogyan rendelj RMA-t....Megrendeltük...2 órára ra jön egy mail ahol egy szervízes megkér töltsem le a playből a google kameráját(én ilyet nem is találtam )...a vicc hogy előtte meglett írva hogy több alkalmazással lett próbálva minddel ilyen.újra megírtuk...
    na akkor megküldte a csomagolási instrukciókat és az ARVATO szerviz is küldött egy mailt és 2 pdf-et amit ki kellett nyomtatni..és a csomaghoz csatolni. A számlát nyomtassam ki a fiókomból,csak annyi a probléma hogy nem létezik ha rámentem,újabb email,újabb várakozás...nem baj akkor küldjem nélküle.
    Azt írták a csomagot ne zárjam le mert a futár jön megnézi és biztonsági címkével aláírva leragasztjuk...
    2 napon belül,jött a futár,csak nézett hogy most mi ez...Hívta a központot..semmi ilyen nincs,ragaszd le és viszem :D
    (ami nem tetszett,hogy nem szólt hogy jön,majdnem elkerültük egymást)
    Ami innentől kezdődött az viszont példaértékű! ilyet még soha nem láttam...a csomagot kedden délelőtt vitte el,szerdán kint volt Csehországban,megjavították,kamerát cseréltek és hátlapot is mert azt írták hibás volt,egy karc nem volt rajta,csak a kevlár fólia,lehet azt nézték annak? :D...Az már csak rátét hogy az új hátlapon a kamera keret mellett van egy 3 mm karc amit ők csináltak.....csütörtökön, sms jött hogy feladták, és pénteken hozta a futár,aki szintén nem szólt hogy mikor jön csak jött.
    Összegezve a OP kicsit nehézkes de a szerviz az profi..4 nap alatt megcsinálni úgy hogy egy másik országban is járt egyszerűen csoda szerintem :Y( ez nálunk 2-3 hét) ....a másik csoda hogy azóta is működik a kamera,remélem még sokáig :D

    [ Szerkesztve ]

    Iphone 12/12 PRO tokok-fóliák-lencsevédők és Samsung S20--S20 PLUS--S10 Lite - tokok és fóliák eladók ---> aprón megtalálod

Új hozzászólás Aktív témák