- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autóhifi
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Elmondtam. Arra picit luxus ennyi plugint gyártani hogy a balkánon jó lesz használtan.
Uzi74:
kiváncsi vagyok mennyi idő alatt érnél le pl. Zadarba.
Hát ha neadjisten véletlen odakeverednék évente egyszer akkor kibírnám hogy lassabban érek oda. Te minden nap Zadarba mész?
Nincs nagyon 100Kw+-os töltőből
50 kWh is megfelel a célnak.Benzinessel 6 óra alatt szokott lenni a táv, de 10%-al a megengedettnél gyorsabban 5 óra alá is be lehet hozni - ilyenkor megállás nélkül is el lehet lenni, max 1 gyors pisiszünet..
Na hát megint itt tartunk. 680 km minimum 2-3 megálló bármilyen autóval. Nem nepper vagyok hanem ember. Megengedettnél többel?….
Tehát az ilyen kabaré szintű max 1 pisiszüntetet felejtsük már el. És abba bele se menjünk hogy ki mikor megy 700 km-t egyáltalán. Mondanom sem kell, nem az átlag. De ha évente egyszer (vagy többévente egyszer) véletlen odakerülne akkor kibírja azt hogy pl. a balkánon nagyon rossz a töltőhálózat. Vagy azt hogy meg kell állni 150-200 km-enként “kényszerből” pihenni. Meg hogy be kell tartania a szabályokat. Ezek tényleg szörnyű kompromisszumok ám. De valóban, mennyivel jobb a plugin már, hiszen ott egyseggel kijutok Münchenbe. Minden álmom ez, amit a villannyal nem tudok megtenni.
Mikor még az Ionity 8Eur-ba került töltésenként akkor legalább olcsóbb volt elektromosan menni és megvacsoráztam a várakozás alatt a különbségből, most már ez az előny sincs (sőt 79c Kwh árnál már fordított a helyzet).
Azért a 37 forintos otthoni bruttó kWh óra ár mellett ilyen sírást leadni. Jó hogy nem fizessenek azért mert villannyal jársz….
ha feltesszük, hogy cégautót senki sem tölt, akkor is kifut a tipikus céges lízing 3 év után, a közetkező magánszemély tulaj már fogja nézni mi mennyibe kerül és a saját pénztárcájának kedvez...
Semmi nem garantálja azt hogy olyan ember fogja használni utána aki tud fix helyen tölteni. Ezzel kár is kalkulálni.
autópályán jó lesz az 600-nak, 30Kwh/100 km-el . Ha hívna a természet, az nem egyenlő 40 perc töltéssel azért.
Nem minden autó eszik 30 kWh-t száz km-n pályán, főleg hogy nem tudsz végig 130-cal menni, főleg nem télen. Ezt sem tudom honnan szedted.
Teljesen felesleges kommunikálni ha ilyen idióta érveket hozunk fel minthogy 700 km egy pisivel… Ezért nem jó a villany, ezért kell gyártani plugint…. Meg jönnek ezek a 30 kWh fogyasztások. Mi eszik ennyit a kis aksis id3? Ja hogy a nagy suvok télen 140-nel talán? Nem az volt hogy az drága? Döntsd már el.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autóhifi
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- E-roller topik
- További aktív témák...