- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Fujifilm X
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Apple notebookok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
"Az hogy két autó van az nem azért van mert a villany alkalmatlan egyedülinek hanem mert eddig is 2 volt vagy pedig vettek egy kis városit a belsőégésű mellé." Neki mernél vágni Horvátországnak családostul elektromosan nyaralási csúcsidőben vagy karácsonykor vagy egyéb frekventált időszakban bevállalnál egy München-Budapestet? (bízva, hogy pl. St. Valentin nincs fullon?)
"Nem nő gyorsabban az e-autók száma mint a töltőké itthon." - hosszú távra csak olyan HPC
töltőket tervezel, ahol több mint egy 150KW+-os CCS van egymás mellett, nehogy lyukra fuss - mennyi ionity vagy nagyobb töltőpark is nyílt mostanában Mo-on?
"Kwh jóváírás. Mint a mesében" tudok céget, ahol céges phev mellé jár átalányban valamennyi
"Még mindig nem a környezetvédelem miatt vesznek plugint." az emberek pénzügyi megfontolások, kényelem, teljesítmény alapján fognak venni mindig is (nagy átlagban le****ják a környezetvédelmet, ha nekik is fel kellene áldozniuk valamit). Pénzügyi paramétereket tudod befolyásolni, árakkal-ösztönzőkkel-adókkal - meg jó termékekkel.
"Amit leírtál “hibák” abból kb annyi igaz hogy azok megfognak előzni akik nem tartják be a sebesség határokat." - ABRP-vel ha játszadozol kicsit, a tervezés sok célpontra 130 kmh alá jön ki optimálisan , főleg télen.. (autótól-célponttól függő) Személy szerint az ABRP-t szoktam futtatni menet közben, össze tudod vetni a SOC-t és a becsült SOC-t és feljebb vagy lejjebb állítani a tempomatot ennek függvényében. A másik téma, kérdezd meg a feleséged melyik autóval akar menni, ha 2-3 órával tovább tart az út, aztán meglátod mennyire mese
"100km-t" - w206 c-klasse jön, x5 hibrid már kapható... - azok igaz nem is 13KWh-s akksik
"Ki a franc fogja töltögetni mindig ahelyett hogy sokszáz km-t elmenne egy tankolással?" - ha elég drága a benzin fogják töltögeti, németek csak idén 10c-el növelik az adót és ez a tendencia - szvsz. az emberek tartósan szinte csak a pénzzel motiválhatók lustaság ellen
"10-20" - akkorra várhatóan az átlagos akkukapacitás és/vagy a töltési sebesség-hálózat elég lesz, hogy valóban egyedüli autó legyen. (150-200KWh), szvsz jelenleg még nem tartunk ott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia