Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.Grincs

    veterán

    Sziasztok,
    Meg szeretném osztani veletek a mai T-mobilos történetem.

    Ma végre átvehettem a neten rendelt narancs színű Lumia 625-öst. Mammutba mentem érte mert ott volt raktáron. Tudni kell hogy ott van a Mammut 1. ben 2 db T-pont. Egy T pont az első szinten egy másik meg a másodikon. Odacsapok az elsőre mert nem írtam le, hogy hova rendeltem a telefont, még a rendelésazonosítót sem. ZÁRVA technikai okok miatt szombat, vasárnap. Felmentem a másodikra millióan voltak. Kivártam a soromat, szólítottak odamegyek, mondom, hogy jöttem átvenni a neten leadott rendelést. Oké, hova kérte a rendelést az 1. vagy a 2. T-pontba..Mondom pfff nemtudom. Mondjak rendelésazonosítót... pppff fff mondom a nőne, hogy hát ez is kapufa, mert siettem és nem hoztam semmi ilyesmit. De mondom a nevem elárulom és akkor egyszerű megkeresni. Olyat nem lehet. MEEEEERR??? Hát nem. Csak azonosítóval. 5 perc huzavona után lepasszolt egy másik kollégának akinek volt jogosultsága megnézni név szerint a rendelést. (EZMI?) És közölte, hogy itt van a készülék, jó helyen vagyok. Mindezt olyan megvetéssel, lenézéssel, okádék flegma stílussal, hogy ilyet még nem láttam. Mondta mennyit fizessek és kipattintottam a lóvét belerakta egy zacskóba a cuccot és V látás. Mielőtt elmentem volna rákérdeztem, hogy a telefont nem kell megnéznie? Ott előtte kibontottam, hogy meg van e és aztán nyúlcipő.
    Garancia papírt nem is kaptam a telefonhoz csak egy pénztári bizonylatot. Gondolom digitálisan van a garilevél...Vagy nem? :R

    /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

Új hozzászólás Aktív témák