- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
0P1
aktív tag
Jósolgatni a 70-es évek vége , 80-as végek eleje óta jósolgatják, és azóta fejlesztgetik a koncepciót.
A 90-es években azonban már többen megpróbálkoztak VR termékek piacra dobásával is, játéktermi gépekkel és otthoni felhasználásra szánt kiegészítőkkel egyaránt. Az akkor elérhető grafikus teljesítmény és az akkori kijelző és szenzor technológia azonban egyszerűen nem tette lehetővé a VR-t, így bukás lett a vége, gyorsan érdektelenségbe fulladt az egész.
Most már mind kezdi elérni azt a szintet, ami az élvezhető VR-hoz szükséges, de arra nem lehet számítani, hogy hatalmas durranással tör be a VR a mindennapokba pár hónap leforgása alatt.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy egy lassú evolúciós folyamat most kezdődött el.
A felhasználók számának el kell érnie egy kritikus tömeget, amikor már érdemes lesz komoly, nagy költségvetésű tartalmat fejleszteni a VR eszközöknek, ez pedig előidézheti az inflexiós pontot, amit majd a fejlesztők és hardvergyártók érdeklődésének növekedése és a felhasználók számának gyorsuló bővülése jellemez egymást gerjesztő folyamatként.
Azonban még jó pár évig eltarthat, míg beérik a VR piac és a VR technológia.