- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
"lehet hogy nehéz még mai is lemodellezni a fénykardot"
Ma nehéz, 2002-ben meg még nem volt az? A Jedi Outcast-ben igencsak jól meg volt oldva az egész, ebből következően utána a JA-ban is. Ebben a demóban a fénykardozás még a Dark Forces 2 szintjét sem éri el. Ez is egy olyan dolog, mint RTS/RTT játékokban az egységfejlődés. "Azért csak 3-4 szint van, mert nincs többre erőforrás." Aha, a Close Combat III-ban meg ennek a többszörösére is volt. Egy P133on, 32 MiB RAM-mal.