Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lenox

    veterán

    válasz gbors #12 üzenetére

    Ezt a reszet nem csak Abu talalgatta hozza szokas szerint? Amugy a valosagban nem a grafikaban van logikusan a predikcio, hanem az allapotterben, abbol kell kepet szamolni, es van egy valosag, ami a mar valos user inputokat tartalmazza, es a kettot kell probalni szinkronban tartani, lasd quakeworld. Kepet ertelemszeruen egyet kell szamolni, amugy is fura lenne ha gop-os streamben tobbfele kep is lenne, kepkockankent mondjuk 4 fele agazna.

    [ Szerkesztve ]

  • lenox

    veterán

    válasz gbors #19 üzenetére

    Annyival, amennyire a predikcio jo. Szkeptikus vagyok a tobb kep szamolassal kapcsolatban, nem tudom elkepzelni, hogy az ertelmesen mukodjon, teszem azt 2-3 kep latencym van, szaladok egyenesen, akkor a szerver minden kephez szamol nekem olyat, hogy akkor fordulnek jobbra/balra/le/fel vagy mennek egyenesen, ez ugye 5 kep a kovetkezo frame-re, aztan onnan szamolna 5 kepet a mennek egyenesenre, illetve folytatna a masik negyre a fordulast (mert ugyesen tudna, hogy ha elkezdtem fordulni, akkor nem hagyom egybol abba), tehat 9 stream jonne egyszerre? Es akkor egy masik user meg meg sem jelent. Ertem, hogy ms-ek csinaltak egy ilyen kutatas-fejlesztes projektet, de ez szerintem gyakorlatban nem mukodik.
    Ellenben olyan mindenkepp elofordul, hogy a valosag nem egyezik a predikcioval, es korrigalni kell, tehat azt egy vagy tobb kep eseten is meg kell csinalni, az egy kepes meg mar mukodott a quakeworld-ben, szoval amennyire 20-25 eve mukodott annyira most is fog.

Új hozzászólás Aktív témák