Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz tildy #2957 üzenetére

    Inkább posta ki, ismerős gariztat, posta vissza. Legalábbis nálam. A Cordon már két készülékem garanciáját vonta meg. Az egyik egy hangerőgomboknál vizet kapott Defy volt, ezt még lenyeltem. A másik egy xperia Z, amit azzal dontak vissza, hogy volt már bontva. Szerencsére visszavette az, akitől én vettem, azóta megjavíttatta más szervizben (minden háttérinfo nélkül azt mondta a szervizes, hogy ezt a Cordonban bontották meg, mert ők szoktak ilyen barbárok lenni) és az eredeti tulaj azóta pereskedik is, ha jol tudom. De elolvashatjátok a Padfone2 topikból is a lényeget. Ott is volt, akinek nem akarták cserélni a kijelzőjét, pedig a tab karcolta össze. Írt az Asus-nak, kifizették neki a postaköltséget, kivitték kínába vagy hová, kicserélték és visszahozták. (De mennyi idő alatt...) Csak, mert tudják jól, a saját gyártási balekságuk, hogy karcolják egymást. De a Cordon nem cseréli semmi esetre sem. Ez az egyetlen, ami miatt pl. Samsungot akarok venni, vagy bármit, amit nem a Cordon javít.

Új hozzászólás Aktív témák