Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GodGamer5

    addikt

    válasz arty #41 üzenetére

    "sajnos minden a (fakezű) programozókon múlik" - Pont ez a lényeg, hogy a belsős stúdiók szinte csodát műveltek a hardverrel már a gyengécske ps4-nél is, ez meg minimum ötször gyorsabb lesz, így sokkal nagyobb a mozgásterük a programozóknak, míg a ps4 anno nem volt akkora előrelépés. Egy 2080 ti-pedig hiába erősebb hardver, de a konzol fullra ki lesz használva a jobb api,fix célhardver miatt sok-sok technológiai extrával, míg a 2080ti-t soha nem fogják ennyire kihasználni.

    "Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz arty #55 üzenetére

    Ha PC-s múltadnak köszönhetően már van egy alapvető (movement/combat) skilled és érzelmileg is invesztálódsz, brutálul fel tudnak ám húzni az ilyen dolgok; a legvadabb delíriumban sem vetül fel benned, hogy ezt valaha is meg akarnád szokni, mert ez hatékonyság (értsd körülötted dezintegrálódó világ in style) szempontjából kb. olyan visszalépés lenne, mintha a 30 km-re lévő munkahelyedre eddig egy kulturált autóval jártál volna be, most meg egy felbőszült tacskók húzta, kettétört szánkón kéne bevergődnöd a reggeli csúcsban.

    A magam részéről adtam neki esélyt nem egyszer (csak poénból; túl sok haj a fejtetőn), de minden alkalommal nagyon-nagyon hamar eljutottam arra a pontra, hogy legszívesebben annak helyeztem fel rektálisan a kontrollert (keresztben ofc, ha má van rajta D-pad is ) ), aki valahol, valamikor kitalálta, hogy nekem ilyennel kell majd FPS-t játszanom. :DDD

    A frame rate / Hz / input lag szentháromságot most nem is integrálva a képletbe.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz arty #55 üzenetére

    A feeling részén azért felnevettem....
    Fogtam pàr fegyvert már a kezemben, de hogy semmivel sincs több köze a valósághoz a kontroller "elsütőbillentyűjének" (ravasz a róka), mint az egérgombnak, azt bizton állíthatom...

    Hogy vannak személyes preferenciák (kinek mi jön be, a kontroller vagy a Bill+egér) az egy dolog, de ne a realizmussal magyarázzuk már ezt meg. :)

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • pilóta

    nagyúr

    válasz arty #55 üzenetére

    Ez olyannyira nem igaz, hogy a kontrolleres lövöldékbe gyárilag aimbot van építve, ami PC-n csúnya csalás, itt meg alapból kell, hogy bármit is eltalálj. Innentől kezdve miről beszélünk? :F

    Aki él és nem boldog, az téved!

  • keembo

    tag

    válasz arty #55 üzenetére

    Elég csak megnézni az önjelölt "prókat" konzolon, fps-t játszva. Amikor nekik 2 mp-ig tart megfordulni, egy mid-high pc játékosnak meg durván tizedannyi ideig, rántásból. A fentebb írt aim assistance-es játékokról meg nem is beszélve, tiszta szégyen. 2019-ben eljutottunk oda, hogy amelyik játék kihívást okoz, komplexebb, kell hozzá agy az le van szarozva. Helyette skinek, mikrotranzakciók, csilivili grafika. Már most visszasírom a 2000-2010es időket...

  • GodGamer5

    addikt

    válasz arty #54 üzenetére

    Azért írtam a ps3-at, mert nyers számítási teljesítményben nem sokkal lett jobb a ps4, ez viszont kb minimum 5x gyorsabb lesz, ami sokkal nagyobb előrelêpés. Nem véletlenül volt ebben a generációban egy nagyobb frissítés ( ps4pro ). Ez amúgy a játékokban is tetten érhető. A LoU döbbenetesen meg volt csinálva, míg a ps4-en azon ment a vergődés, hogy ugyanez hd kollekcióban 30 vagy 60fps-el fut. És ez csak egy remaster. Vicc. Attól, hogy a ps4-ben a ram mennyisége nőtt, a proci rémesen lassú/elavult volt már megjelenésekor is. Sokkal pc-közelibb lett a hardver ami az optimalizàlás miatt biztos jó, de nem is voltak akkora plusszok benne mint a Cell-ben. Attól, hogy igazán csak a belsős stúdiók tudtak rá programozni még nem volt elcseszett... Maga a Sony is elismerte,-mostanában volt róla egy hír-, hogy sokkal nagyobb lesz az előrelépés mint a jelen genben.

    [ Szerkesztve ]

    "Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz arty #65 üzenetére

    Nekem se az (pláne, hogy nincs olyan populáris game, amibe beletenném a szükséges időt), de a (többszemélyes/multiplayer) játék komoly dolog. A háború és betegségek után következik a sorban - itt legalábbis. : >

    Semmi természetes nincs abban, hogy 1-2 másodperc alatt történik meg az, ami PC-n ~200 ms alatt. Azt elfogadtam, hogy más kozolon, de ha már valamilyen lövöldében (PC-n) elérted a szolid mid-, netán high skillt, akkor csak (sírva) nevetni tudsz a gamepados nyeklésen és vergődésen. Semmi fals nem volt abban a hasonlatban. Ha csak aktuális akarsz lenni, nézd meg pl. a high skill Apex Legendset konzolon. A játékmenet, a movement, az aim (meg en bloc az egész sebessége) a fasorban sincs a PC-s high skillerekhez képest.

    Benyomás szempontjából (de még csak vizuális szórakoztatást tekintve is) kb. járni tanuló emberi csecsemők vs. Shien-Gorr messorok (ha nem ismered a kifejezést, innen össze tudod rakni a két szót) a történet. :DDD

    "Viszont "természetesebb", hogy küzdelmesebb a célzás"

    ~22 év kvéjk után nekem az a természetes, ha 2-300 ms alatt pontosan ott van a célkereszt, ahol akarom. : D A világ legtermészetellenesebb dolga a gamepaddal való, belassult szenvedés. Biztos sokan vannak ezzel még így.

    De még olyantól is megkaptad, hogy semmi természetes nincs a gamepados lövöldében, aki már fogott a kezében éles fegyvert.

    "(egyébként senki nem mondta, hogy KELL kontrollerezned, az utólsó passzust nem is értem....)"

    Pedig egyszerű az üzenete, csak kicsit elvonatkoztatva kell értelmezni. A PC-s FPS-ek hanyatlása a konzolos CoD-okkal/BF-ekkel kezdődött - ezzel lehet vitába szállni, csak nem érdemes. Valami mérnök/dizájner egyszer kitalálta, hogy gamepaddel lesz puff-puff, és az majd milyen jó lesz mindenkinek. Ez még N64-en oké is volt, de a PS2 és az XBox elérkeztével megváltozott a történet; elindultunk abba a lefelé tartó irányba, ahol ma vagyunk. Na, az ezt hosszútávon kiváltó bagázs tagjait részesíteném D-pades kereszt-végbélkúpban, mert egy nagyságrendekkel butább vezérlés miatt az évek alatt elsorvadt az általános közízlés.

    Félreértés ne essék, elfogadom, hogy valakit annyira nem érdekel az instantprecíz vezérelhetőség (plusz a magas frame rate és képfrissítés, illetve alacsony input lag), hogy simán elbékülget a kanapén egy konzolos shooterrel, netán még jól is érzi magát közben (na, ezt a részét végképp csak elfogadom, de megérteni/átélni nem fogom soha, az biztos), de azt, mikor valaki ezt a modus operandit ugyanolyan (vagy csak közelítőleg ugyanolyan) hatékonyságúnak titulálja, mint a minőségi klaviatúra+egér+egérpad triumvirátust alacsony késleltetésen, már nem tudom szarkasztikus mosoly nélkül elengedni.

    Azt sem tagadom, hogy a magas szintű konzolos puffogtatáshoz is kell skill (mert KELL), de a skill cap jóval alacsonyabb, mint PC-n (ha meg rosszmájú akarok lenni, akkor szerintem a delikvens legnagyobb skillje itt az, hogy nem kap perceken belül agyérgörcsöt az analóg karoktól :DDD).

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • keembo

    tag

    válasz arty #124 üzenetére

    Ez nettó hülyeség, mint elvárás, már bocsánat. Nem is folyt a vita azon, hogy arcade-e vagy szimuláció. Ennyi erővel engem zavar, hogy belenéz távcsövessel a vakító gránátba és nem vakul meg a kör végéig. Szőrszálat lehet arcade/sim szempontjából hasogatni, ezt már tényleg játék válogatja. Az irányítás és a való világ közti kapcsolat itt nem érdekel minket, hanem inkább a precizitás/használhatóság, azon belül az fps-ek és a bill+egér kontra joypad közti különbségek. El sem vitatom, hogy fotelből kényelmesebb a Fifa vagy a Mortal Kombat egy joypaddal és ott nem vérzik el a dolog. De nézzünk meg egy profi Starcraft (tudom, nem fps) vagy Xonotic meccset. Ámulatba ejtő a precizitás, amit jelenleg el sem tudunk képzelni konzolon, Synthwave által leírt input lag/refresh rate és egyéb behatároltságok miatt. A mai vga árak mellett azt mondom, hogy bárcsak ugyanolyan jó lenne a bill+egér kombó konzolon, mint PC-n. Akkor váltok arra, de mivel nem vagyok sem Fifa sem MK fan, így mellőzném ott is a padot. Megmarad nekem az olyasfajta irányítás nosztalgia Ice climberre meg Magical Doropiera.

    (1 ujjas irányítás 2D mátrixban azokkal a joypad mellbimbókkal meg biztos nem kényelmes hosszútávon, az ujj behatároltsága miatt meg sosem lesz olyan precíz, mint egy csukló vagy csukló + alkarmozgás kombó, a hw-ről magáról meg már minek is beszélni)

    [ Szerkesztve ]

  • keembo

    tag

    válasz arty #127 üzenetére

    valamiért elvárod, hogy a fejestől meghaljon az ellen, nem? akkor mégiscsak van valamiféle való világból eredeztethető elvásáféleséged, árkád ide, szimulátor oda? ;)

    Nézd, pl. egy arcade játék, a CS:S hasraütéssel, nagyátlaggal dolgozik. 100 hp-val indít mindenki, legyen egy m4a1 fejes 90-94 dmg. Ez annyit takar, hogy 1000-ből 925 hal meg. Ez egy játék, és vagy elfogadom az ilyen megoldását az igazságosságnak vagy nem. Instant elfogadtam.

    abszolut el tudom fogadni, hogy valakinek a precizitás a minden, csak bár ne társulna hozzá szinte minden esetben az a szűklátókörűség, fensőbbségérzés amit itt is olvashattam eleget...

    Mint leírtam korábban: a vajazókés a kenyér kenésére optimális. A kenyérszeletelő kés a kenyér szeletelésére. Mindkét funkció jó, ki mit használ éppen. Konzolozni jó fotelből, pár sör után vmi fun játékot játszani a haver ellen. Vagy játszhat valaki kicsit komolyabban, ahol igencsak fontos a precizitás, vagy mondhatni a kés élessége. Ezen téma alatt tényleg azt láttam, hogy az ellentábort szavukból kiforgatva próbálják a "konzolosok" (voltak értelmes, progresszív hozzászólások is) bizonygatni, hogy a vajazókés éles.

    noha ezzel sincs gondom, továbbra sincs betiltva a pécén, 240hz-en, 3200dpi-n, gémermindennel játszás

    Ha jártas lennél a témában, rájöttél volna rég, hogy ez is parasztvakítás, mint anno a 2 Gigával (ddr2) szerelt vga-k. Egy mezei Microsoft egér kenterbe veri a 4-8x akkora dpi-jű, jobb frissítésű A4 tech egeret, csak mert jobb az optikai szenzora.

    Ha a PC masterrace-es verziómra lennél kíváncsi, az ilyen:

    Terjed a konzol, terjed a noobok kiszolgálása. Ők vannak létszámfölényben.

    [ Szerkesztve ]

  • GodGamer5

    addikt

    válasz arty #126 üzenetére

    Ja ha az átlagnál kicsit többet szeretne a fejlesztő, akkor már túlvállalja magát, értem. Tehát az exkluzívoknál túlvállalják magukat a programozók, a multiplatformnál meg bénák optimalizálni és még véletlenül sem a nagyítóval kiszámolt teljesítmény a hibás... Meg a Rage 2-nél OneX-en, meg Pro-n sem lesz 4k, hogy csak valami frisset is említsek.
    A GOW az általad linkelt videóban is van ahol beesik a framerate 27-re sima ps-en, az meg minden csak nem stabil/jó. Én anno Pro-n toltam végig performance módban és volt, hogy minimálisan szaggatott.

    [ Szerkesztve ]

    "Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

Új hozzászólás Aktív témák