- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
várd meg a e3008-e308-at a Peugeot-tól 2023-as megjelenést írnak ami alapján 5 év múlva jó vétel lehet .... e3008-ra amit találtam az 60-100 kWh-s akku és elvileg lesz 4 kerekes változat is belőle (azaz 300 le körüli ) he ezt összehoznák sima e308ba akkor lehet beruháznék rá
-
Rolly
veterán
Szerintem nem volt i3 rexed :) sok hibája van de nem az amiket írtál :)
- azért nincs belőle EUban 120ahsból rexed mert nincs rá szükség az eus használati szokásokhoz...
- hőszivattyú nem hátul van... Szóval a nem rendben hátul spec plusz csomagtartó alakítható ki... (Utángyártott elemmel). Plusz a hőszivattyú csak hosszútávon jön jól rövid távon nincs előnye... Mi autónkban van hőszivattyú... 10-30 kmes utaknál semmi értelme télen. Például a mi autónkban van ellenállásos és hőszivattyús fűtés... Rövid távon csak fűtésre 5-8 kW között vesz fel az autó fűtésre... Ha már.bemelegitette a kocsi akkor 1,5et télen hidegben amúgy 700wt... Ellenállásos fűtéssel ez 2100Wh körül lenne nem világvége fogyasztásban...
- Rex 100-120 kmes sebességig szinten tudja tartani az akkut...Ismeretségi körben 3-4 rexes i3 van 1 használja ki a másik 3 szív vele, mert nem használja...
- így oda kell figyelnie hogy legyen benne üzemanyag, de ne legyen régi...
- szerviz drágább
- plusz hibaforrás az tény, de általában pont annak aki nem használja -
Rolly
veterán
nekem fontos a sok lóerő ha neked nem akkor tuti lesz belőle 1 motoros változat is tuti
az is biztos, hogy jobban pakolható lesz az 5 ajtós kialakítás miatt....amúgy már az e208 majdnem hozza a Model3 pakolhatóságát:
e208: 5 vs 18 banános doboz
M3: 6+1 vs 17 banános dobozmásodik szám a lehajtott üléses
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #836 üzenetére
Kákán is csomót akarsz keresni... Szerintem mindenki számára egyértelmű volt a szövegből, hogy gy az M3 az Model 3, ha neked nem akkor a vevő egységben van a hiba ;)
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #858 üzenetére
mutasd már meg melyik Model Sben volt ez , nem vagyok Tesla fan de azért hülyeségeket ne terjesszünk már ...
igen egyes AWD Model S-ek esetén volt gond (szimering probléma) ami motor cserékhez vezethet de miután a hibára rájöttek az új motorok már nem voltak problémásak -
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #876 üzenetére
Van pár ismerős aki belső égésű BMW fan... Egy közös jellemző van: sokat költenek az autókra (többet mint én a skodamra vagy a peugeotomra :) összesen költöttem 17 év alatt)
Két esetben:
- pár hetes BMW veszmodba kapcsolt motorhiba miatt
- másik eset BMW X5 beázott a csomagtartó az új autóban :) -
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #893 üzenetére
tehát úgy gondolod, hogy neked 1 kattintással több nem fér bele de másnak (N személynek ami több mint 1) férjen bele ... lehet fordítva ülsz a lovon...
Úgy gondolom, hogy lassan tényleg elő kell fizetnem prémiumra...