- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
A legnagyobb része rendben is van. Viszont a hangmentességet én nem írnám le előnyként.
Viszont a túl sok elektronika meg valszeg eléggé ijesztő sokak számára. Az elektronikai, szoftveres netán szenzoros hibákat sokkal nehezebb és jóval drágább is javítani mint egy régebi típust. Én benne vok a technika világában és sajnos azt kell mondjam igazuk van. Egy pc-nél, vagy telonál még talán elnézzük hogy néha újraindul vagy lefagy, dehogy egy autó ezzel szívason az nekem is sok lenne. Főleg ennyi pénzért. (10 milla kb egy normális autó) És amíg egy telot, vagy pc-t pár évente kukázunk egy autónak jó lenne legalább 20 éves futást tudnia. A nagy nyomatéknak meg a másik oldala hogy én nem értem mi szükség van rá egy szint felett. Csak a balesetek számát növeli. Semmi szükség nincs 5mp alatt gyorsulni 100-ra. Van olyan nyugdíjas akinek lassabb a reakció ideje mint 5mp. Ha zöld és környezetvédelmi szempontokat nézzünk bőven elég a 10-12 mp-es gyorsulás is.
Költői kérdés: Ha már ilyen komoly szoftver van az autókban, miért nincs szoftveres sebesség korlát országonként?[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.