- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
ma A Galaxy S22 és S21 család is One UI 6.1-re vált, ám eltérő AI funkciókkal.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
Nem Blikk, de hogy nem is szakmai oldal, az biztos. Inkább egy hobbi/tech site, közérthető témákkal. Elenyésző az a címlapos tartalom, amihez tényleg szakembernek kell lenni.
Az AV szekció mondjuk tényleg durva (blikkes) szokott lenni, ritkán is olvasom már.
(#113) moleculez
Persze, nem is kritikaként írtam az első bekezdést (közben a másodikat már igen). Nekem például teljesen megfelel a koncepció.[ Szerkesztve ]
-
-
#72042496
törölt tag
Az mennyiben szólhat közbe, hogy fimeknél jelentős blur és grain szokott lenni, ráadásul a színinformáció háromnegyedét eldobják, a játékok pedig nem?
(Én 65"-on három méterről azt látom, hogy a filmes kép egyszerűen gyengébb, mint egy játéké. Illetve azt, hogy az 1080p játék nem az igazi a 2160p-hez képest. Nyugisan, megállva veszem észre. A 4320p-t passzolom, de idővel csak lesz olyanom is. Nem a felbontás miatt, az csak a hozadék.)
[ Szerkesztve ]
-
Alien!
senior tag
a 3D-t nem a felbontás nyírta ki, hanem az ,hogy nem az átlag tévénézőknek volt kitalálva. Szemüveg kell hozzá, szembe kell ülni a tévével nyugodtan, egyhelyben, nyomogatni a különböző formátumokat, ráadásul a tévéadás sem jött így magától, ha jött egyáltalán (inkább nem). Plusz a hiszti csúcsán első genes vibráló aktívszemüvegek voltak 40 colos átlag képmérettel amit a kretén kiadók továbbzsugorítottak szélesvásznú 3D filmekkel (-25% képméret - ezt amúgy azóta sem értem)... ahogy a tévés piacról kievezették az meg egyenesen vérlázító szvsz.
-
-=RelakS=-
veterán
Homályos.
Ha két figura beszélget az előtérben, a háttér homályos lesz.
Ezért nem értem, hogy miért baj ugyanez a 3D-nél. Nem a történet érdekli a nézőt, hanem a hátteret akarja nézegetni?Ziwore
A szívemből beszéltél. Az utóbbi időben egyre több 3D film csak konvertált 3D, ami apró tárgyak esetén ordít (faágnak a környezete is előtérbe kerül, a rácsok egy vicc, bizonyos jelenetek kimaradnak a 3D-ből: Tron: Örökségben mikor távolodik a kamera egy ablaktól)
Értem én, hogy a kétszeres rögzítés drágább, ésatöbbi, de ha a filmeket nem színesen rögzítenék, hanem utólag színezgetnék, akkor a színes film ugyanúgy haldokolna.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ispy
veterán
Persze, ezt senki sem vitatja, de kiváncsi lennék egy statisztikára, hogy a világ összes tévéjén hány százalékban megy tévé adás. Nekem is megy rajta xbox, médialejátszó, de tévéadás is, és összeségében ez a több, mondjuk 75%.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."