Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Gamer21 #12 üzenetére

    A dinamikus felbontás a konzolokon jó ideje használatban van, PC esetén is már pár játéknál feltűnt. Azt jelenti, hogy a grafika leképezésekor igyekszik a játékmotor egy adott FPS számot tartani, és ha elkezdene ez alá menni az FPS, akkor a renderelési felbontást csökkenti.

    Teszem azt beállítod, hogy a dinamikus felbontás maximális felbontása 1080p (a kijelződ felbontása) illetve 720p, és a cél FPS mondjuk 60. A játék futásakor amíg nem esik 60FPS alá a képfrissítés, marad 1080p minden. Ahogy elkezd 60 alá menni, a játék elkezdi csökkentei a renderelési felbontás csökkentését, mondjuk 900p-re először, ha még ennél is 60 alatti az FPS, akkor megy tovább, mondjuk 800p-re, és így tovább, egészen 720p-ig. A kimeneti felbontás végig 1080p lesz, tehát a monitorod ekkora felbontást kap, a játékmotor felskálázza a lerenderelt képkockát erre a felbontásra.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák