- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Nem arra való, hogy 130-al pályázzanak vele, de ezt csinálják."
Ne csináld már.
Hogyan lehetséges az, hogy egy ma gyártott autó nem alkalmas autópályás közlekedésre?
A turbó visszahűtése is érdekes dolog. Kicsit rákerestem a német oldalakon.
Nincs ilyen témájú beszélgetés.
Abba már ne is mennyük bele, hogyan lehet "visszahűteni" a turbót?
Mekkora fordulatszámon kell járatni a motort és mennyi ideig?
Ha alacsony a fordulatszám, nincs turbó forgás. Ha magas, akkor nincs hűtő hatás.
Ráadásul üzem közben kapja a turbó a hőterhelését, nem a motort leállítva.
Abba már ne menjünk bele, hogy a turbó a motor nyomatékának szinten tartására használják.
A motor nyomaték maximumán nincs szerepe a turbónak, mégis kap hőterhelést.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
A legkisebb 900cm3 motorral szerelt autóknak végsebessége is 150-160 körül van, a karosszéria kialakításától függően. Ebbe az autópályázásnak bele kell férnie.
"És az olajat mi forgatja a turboban, ha nincs szivattyú, mert áll a motor?"
Mi van vele?
A hőtermelés is leáll. Ráadásul ugyan az az olaj keni motort is, ahol magasabb az üzemi hőmérséklet. A turbóba kerülő gáz már alacsonyabb hőmérsékletű, mert útközben veszít a hőmérsékletéből egy keveset.
Ha a motornak vagy a tartozékainak szüksége van álló helyzetben történő hűtésre, akkor a jármű gondoskodik róla.
A legjobb példa erre a DPF regeneráció közbeni/utáni hűtése. A motor leállítása után is üzemben marad a hűtés, ameddig a kritikus hőmérséklet alá csökken a részecskeszűrő hőmérséklete.A motor maximális nyomatékánál nincs szükség a turbóra. Hatalmas hőterhelést kap a turbó miközben nincs szükség a tevékenységére. A legegyszerűbb megoldás a lapátok állásának nullázására. Hő van, forgás szinte nincs. Az olajforgatás is csak minimális.
Ha valóban gond lenne, akkor az olajforgatást át tennék az elektromos rendszerre a gyártók.
Előre is bocsánat, de az átlag autósnak fogalma sincs a a jármű működéséről. A turbót sem képes visszahűteni, legfeljebb üzemanyagot pazarol.Persze a "hűtéssel" nem okoz kárt. Ez is valami. Az ijesztgetős oldalaknak is élni kell valamiből.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5