Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kötelezni senki sem kötelezi őket, de az Epic mondta az elmúlt évben, hogy azért nem elhanyagolható tényező, hogy megírják a DX12-re másfél hónap alatt leképzőt és három-három hetet töltenek az architektúrák optimalizálásával, akár egyszerre letudva három hétben több csoporttal. Ezzel szemben áll az a modell, amikor másfél évig is benne lehet a motorban egy hiba, mert nem tudnak rájönni, hogy mitől van. Szóval kényszerítés, nem kényszerítés ... összességében olcsóbb lesz a DX12-re fejleszteni. Lehet, hogy kétszer olyan hosszú lesz a kód, de jóval kevesebb a hibalehetőség, és ami a legfontosabb, hogy helyben javítható, akár napok alatt és nem kell a hibát hónapokig elemezni. Ez kvázi olyan, mint a kötelezés, mert senki sem ellensége a saját pénzének.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#06658560
törölt tag
És lesz erőforrás? Mert van NV oldalán minimum három rendszer, az AMD oldalán jelenleg szintén kb. három, plusz jönnek az újak, plusz a DGPU-APU állapot, plusz aki elvetemült, annak az Intel. Mennyi ember, idő, pénz kell mindenre optimalizálni? Vagy csak x részére a piacnak? Mondjuk csak AMD? A maradékot meg kukázni akarják? Vagy most várjuk a DNF reinkarnációkat?