Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz velizare #35 üzenetére

    A Mantle API-ra dolgozók is hasonló adatokat adtak anno, szóval ezzel párhuzamban van, amit állítanak.
    Miért ne lenne párhuzamosítható a munka. Kijelölsz hat embert és ezek közül kettő-kettő az egyik gyártóval törődik. Sőt igazából még ennyi sem kell, mert az AMD optimalizálását oda lehet dobni a konzolos csapatnak. Ők úgyis ismerik a GCN-t.
    A shadereknél pedig csak egy út van, ami a GCN disassembler, tehát a legtöbb fejlesztő úgy fog dolgozni, hogy mindegyik architektúrára úgy tekint, mintha ugyanúgy működne, mint a GCN. Ezt páran már írogatják az Intelnek és az NV-nek, hogy ha ez nekik nem tetszik, ekkor adjanak ki disassemblert. Valószínűleg az Intel beadja a derekát, mert ők már tesztelnek egy dev verziót a saját disassemblerükből.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák