- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tesztelés az van. Sok szempontból jobb is, mint a WHQL. Csak egy zsír új architektúrát nem ismersz. Nem tudod mi a jó neki a fordítón belül. Emiatt van az, hogy minden zsír új architektúra gyorsult 5-6%-ot a kezdeti driverhez képest. De például a GCN 10% fölött gyorsult az első performance driverrel. Ezek tipikus dolgok, kell úgy fél év legalább mire átlátod, hogy milyen binárist érdemes a hardvernek fordítani a forráskódból. Ez az RDNA-nál talán még nagyobb kérdés, mert a korábbi architektúrákon nagyon sok limitáció volt a működésre vonatkozóan. Kb. egy módban működtek hatékonyan. Az RDNA legalább két módban hatékony, de ennek a két módnak is lehet kétféle működése. Tehát ez az első architektúra a GPU-piacon, ami alapvetően négyféleképpen tud hatékonyan működni, és itt nagy kérdés, hogy melyik shadert melyik módra fordítsd. Erre a választ viszont csak a mérések adják meg. Ma gyakorlatilag mindegyik shader a throughput módra van fordítva, találati ablakra való optimalizálás nélkül. Ez azért alakult valószínűleg így, mert a GCN így működött a legjobban, tehát erre volt már egy jó kódbázis, de az RDNA nem itt működik igazán jól, csak többi módra még készül a hatékony kód. Itt sokat számít, hogy a GCN-re a kódbázis kb. 7-8 éves, míg az RDNA-ra egy éves sincs, tehát logikus, hogy az első driverrel érdemes a GCN-ről áthozott tapasztalatokra építeni, de a performance drivernél már érdemes a döntéseket az RDNA-ra vonatkozóan meghozni.
Alapvetően így működik minden új architektúra bevezetése. Ha visszanézed, akkor gyártótól függetlenül 5-6%-ot mindenki hozott egy zsír új dizájnra az első hónapokon belül. Valaki persze apránként hozza, míg más egyszerre. Utóbbi leginkább felfogásbeli kérdés. Az AMD driveres stratégiájával jobb egyszerre hozni, mert nem dolgozik a driveren több különálló csapat, így az újításokat egyszerűbb ömlesztve bevezetni. Erre van gyakorlatilag évi két speciális kiadás.
Ha megnézed akkor a stratégia náluk tök egyszerű. Minden fejlesztés batchre van osztva. Az alap batch az évszám.10-es. Ez jelenti minden évben a kezdést, és az előző évi utolsó batch másolata. Az évszám.20-as az optimalizálás. Az évszám.30-as az évközi ugrás. Az évszám.40-es ennek az optimalizálása, míg az évszám.50-es az év végi nagy fejlesztés. És kezdődik elölről.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC Eladó! 118.000.-
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit