- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Alapból az a felállás, hogy a túloldalon nem úgy gondolkodik a vevő, ahogy te, vagy ahogy te szeretnéd. Abból érdemes kiindulni, hogy egy teljesen más ember, totál más gondolatokkal fordul hozzád, csak a termék a közös pont, aminek a beszerzését másképp látja, mint ahogy te elképzelted. Megjelenik a próbálkozó, a kufár, a trollkodó, az unatkozó, a bunkó stb. Az informatív hirdetés, a korrekt feltételek, a kedvező lehetőségek pedig soha nem zárják ki a jelenlétüket, se a kereskedelem, se a szolgáltatások, se más területén.