Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kicsimix

    őstag

    válasz szasanyi #25 üzenetére

    Szerintem értem a kérdésed amire a válasz rém egyszerű lehet..

    Az AMDnek a szoftveres limitációkkal volt baja és ezért hozta létre a Mantle-t. A valóság az, hogy a Mantleval sokkal többre lett volna képes a GCN architektúra eddig is de ez nem volt szélles körben támogatott API és nem is írtak ilyen szintű softokat.
    Mivel viszont idő közben a Microsoft és a Sony is az AMD hardvereit kezdte használni ezért nagyjából most létrejött egy egységesebb platform ami kiterjeszti a jövőbeni lehetőségeket. Eddig nyers erővel próbálták megoldani a programok simább futását most meg az API csavart egy nagyot a dolgon mivel csak ezzel, a teljesítménye a kártyáknak lényegesen megnőtt.Az AMD régebb óta a soft oldalt hangsúlyozta a Mantle-vel és valószínűleg nem látták indokoltnak a még nagyobb HW-ek tervezését a kihasználatlanság miatt.Tehát a végeredménye a dolgoknak per pillanat AMD oldalról úgy néz ki, hogy a jelenlegi kártyák az új API-val ami végre normálisan hasznosítja a VGA-ban lévő lehetőségeket sokkal bonyolultabb dolgokat képesek normális sebesség mellett megjeleníteni majd.

    Valójában az NV tényleg nem a legideálisabb architektet használta ha a jövőre vagyunk tekintettel mivel az AMD évek óta tudja azt ami most jön. Csak most végre eljött az idő, hogy megszűnnek a softos limitációk.

    Másrészt ha jól sejtem a konzolokkal való nagyobb kompatibilitás miatt megszűnik majd az évente cserélendő VGA kérdése is. Erre csak exkluzív pc-s címek adnának okot a jövőben..

    A 390 "szerintem" kihúzza addig amíg a konzolok is tartanak.

    ...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz szasanyi #25 üzenetére

    Ezzel a modellel pont azt csinálják, hogy kihasználhatók a lehetőségek. Igazából az Xbox One a kulcs, mert azt fogják a fejlesztők célozni. Az támogatja a TIER_3-at. Ezt kellett átmenteni PC-re, de szükség volt gyengébb képességű szintekre is, hogy ne legyen szükség a PC-ben Xbox One szintű tudásra ahhoz, hogy fusson a program. A helyzet a fejlesztőknek most így eléggé egyszerű lett. Célozhatják az Xbox One-t, hozzák át a kódot, és ehhez még annyi kell, hogy a kód módosítása nélkül elemezzék, hogy mely effektek nem futhatnak TIER_1 és TIER_2 szinten, ha lesz ilyen. Piszok egyszerű az egész.
    A hardver kiválasztását nem befolyásolja szerintem. A program futni fog mindenen, csak pár effekt maradhat le, ha a PC-s porthoz nem találnak alternatív eljárásokat.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák