- Kompakt vízhűtés
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Steam Deck
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Juhaszatti #33 üzenetére
Pontosan így vagyok ezzel én is, kiegészítve azzal, hogy egy olyan járműnek erősen kétséges szerintem a presztízsértéke, ami de facto a leglassabbak közé tartozik az utcán.
A 45 km/h egy ismert elméleti érték, tulajdonképpen magasabb is, mint a megengedett legnagyobb sebesség, de a legolcsóbb 50-es robogók többsége is tudja az 50-55-öt. De sebaj, majd lehet hekkelni...
A másik problémám a dizájn. Az, hogy szerintem nem csak bántóan ronda, hanem kifejezetten igénytelen formaterv, csak egy dolog. Az viszont már egy másik, hogy csomagtartót sem látok rajta, ami enyhén szólva megkérdőjelezi a használhatóságát.
Az árammegosztás pedig nem lenne rossz ötlet, ha a magyar szabályozás nem tenné gyakorlatilag kivitelezhetetlenné. Állami monopóliumról van szó.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!