- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
arnyekxxx
veterán
válasz HarleyCustom #102 üzenetére
a hozzá adott szolgáltatás
a hozzá adott "szolgáltatás" leginkább elméleti, a gyakorlatban kb kivitelezhetetlen.
-
BlackPriest
őstag
válasz arnyekxxx #99 üzenetére
az elsőnél igen, de hogy mennyien férnek át egy lámpán, az nem mindegy, sok kicsi sokra megy. de mindenki annyival megy nagy arccal, amennyivel akar, max majd a túlvilágról átgondolja, hogy mekkorát tévedett, az meg sovány vigasz, hogy le kell ülni a másiknak.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
arnyekxxx
veterán
válasz BlackPriest #105 üzenetére
de mindenki annyival megy nagy arccal, amennyivel akar, max majd a túlvilágról átgondolja, hogy mekkorát tévedett
feltételeztem itt a motorosokra gondoltál akik szerint a 90km/h az országúton csak az autósokra vonatkozik
[ Szerkesztve ]
-
mAtech
aktív tag
Az irány nem rossz, sőt... De!
Én is csatlakozom a drágállók táborához. Ez itt nálunk, még a BP-nek hívott Nagyfaluban is csak a vastag pénztárcájú egyedeknek van kitalálva, akiknek ez aprópénz.
Ennyiért (feltételezve a 6K Eurot) én inkább ilyenbe fektetnék, ha már élvezeti értéket is szeretne magának az ember
Opcio.1.
Opcio.2.[ Szerkesztve ]
Ha nem vigyázunk a természetre, ő se fog mi ránk...; De hát ugye aki akar az a betonba is beleköt...
-
Plebi
senior tag
Azért azt felejtsük el, hogy az 50-es robogó büdös és hangos. Keleten is már javarészt 4 üteművel közlekednek, ami minden csak nem büdös, füstös. Sebességben is bőven tud a forgalom tempójában közlekedni igaz nem olyan rugalmasan mint egy kétütemű, de még így is van olyan agilis mint egy átlagautó, ergo, nem tartasz vele fel senkit és kb nem fogyaszt "semmit". A nagy gyártóknak is van már, a kínaiaknak is bőven és akkor még ott vannak a koreaiak. Ettől függetlenül a verhetetlen városi közlekedőedény egy 125-ös 4 ütemű robogó és ezt nyugaton már rég felismerték. Ebből az árból bármelyik gyártótól vehet az ember B125-ös robogót, újat. A városi 2-3 literes fogyasztást aki sokallja az járjon biciklivel.
Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5
-
Tikakukac
titán
1 gond van: a réteg, a proli, tehát jómagam és kedves hontársaim nem fognak venni semmilyen 2 ütemű új robeszt, 4 üteműt sem. Pénz arra van, hogy vegyél egy 20-30 éves cuccot és azt üzemeltesd. A mi robogónk pölö 29 éves
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Plebi
senior tag
válasz Tikakukac #110 üzenetére
Nem azt írtam, hogy vegyél azt, csak azt, hogy annyiért inkább B125. Én jómagam egy 2005-ös Kymco Agility 50 4-t nyúzok már 6 éve. Kis fogyasztás, nincs szaga, 100e Ft volt és megbízható, igaz nem is megy úgy mint egy 2 ütemű.
(#111) klaczi válasza Plebi (#109) üzenetére:
Ezt biztos nekem szántad?
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5
-
8th
addikt
Keleten is már javarészt 4 üteművel közlekednek, ami minden csak nem büdös, füstös. Sebességben is bőven tud a forgalom tempójában közlekedni igaz nem olyan rugalmasan mint egy kétütemű, de még így is van olyan agilis mint egy átlagautó, ergo, nem tartasz vele fel senkit és kb nem fogyaszt "semmit".
Ezzel vitába szállnék. Egy ötvenes 4T robesszel konkrétan forgalmi akadály vagy a városi forgalomban. Egy álmos vidéki kisvárosban talán nem de a fővárosban garantáltan. Jókora nekifutással vért pisálva jó ha elérik a hetvenes végsebességet amihez persze folyamatosan nyelezni kell ezért többet fogyasztanak mint egy 125 robogó. Egy 50ccm 4T kényelmes utazó tempója 40-50km között van az pedig egy vidéki gyér forgalmú álmos kisvárosba is csak éppen csak elég. Fél évet jártam így melóba, köszi elég volt. Az istenkísértést meghagyom másnak.
-
Tikakukac
titán
Utóbbi lesz itt a gond többeknek. Én vagyok 65 kiló, anyám plafon 50. De aki 80, az konkrétan Pesten nem tud felmenni egy csomó helyre. Speedzone srácok tesztelték, valamelyik Budai sima alap emelkedő első kanyarjában megállt. Nem lassult, megállt. B125 meg okés, csak megint vizsga, plusz rendszám és ezer egyéb okosság.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Plebi
senior tag
Neked ez a tapasztalatom nekem nem. Persze nem Budapesten élek. A 40-50 kényelmes tempó teljesen irreális, 60-65 utazót simán tartja a vége pedig 70 volt új szíjjal variátorral és görgőkkel, a nagyobb emelkedő már más tészta. Ezért is írtam, hogy helyén kell kezelni, ez nem is a 2 üteműeket fogja alázni, sőt az autósokat sem, de közlekedni leszorítás nélkül teljesen jó. 2 üteműek dinamikájával a 125 versenyez, de annak jóval nagyobb a végsebessége, használható főúton is, sebessége bőven jó arra (100 körül), hogy kisebb távokat túrázz vele.
Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5
-
nutfile
aktív tag
akkor már inkább ez:
https://etergo.com/"kicsit" többet tud,
testre szabható kinézet/tudás/teljesítmény
jobban néz ki,
olcsóbb,
már előrendelhető,
és egy sörösrekesz elfér az ülés alatt[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Ha hetven a vége akkor az a hatvan-hatvanötös tempó amivel használod már messze-messze túl van a kényelmes utazótempón. Hogy azt tartani tudd az már közel nyélgázt jelent.
125ccm teljesen más világ. Nem nyeklik-nyaklik a váza mint egy ötvenesnek van futóműve van féke és azzal már nem szorítanak le a lámpánál ha elsőként indulsz el a sor elejéről. Az ötvenes 4T vidékre való, faluba libát kergetni. Alapvetően én is erre vettem csak közben költöztem egyet a közeli kisvárosba és ott futkostam vele napi szinten egy ideig. Meguntam, hogy sávon belül előznek, hogy leszorítanak, hogy lassú vagyok stb... Az ötvenes 80kg felett egyszerűen nem pálya. -
Polllen
nagyúr
És itt válik érdekessé a koncepció. Szerintem ezt nem itthonra szánják. Vagy ha igen, akkor elég merész álom.
Itthon 2 milláért fognak presztízs robogót vásárolni az emberek akkora tömegben, hogy megérje működtetni a hálózatot?Amúgy tetszik a koncepció, bérléssel érdekelne is a dolog, mert hát 2 millából inkább autót veszek.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
kazsmerlaca
senior tag
Nem kell lakni a büdös, zajos, koszos, tömött, élhetetlen városban és már nem is kell ez a járgány. Ennyire egyszerű...
Saját gyártású zenéim: https://www.jamendo.com/album/73598/music-in-the-fire
-
Somatom
veterán
válasz arnyekxxx #96 üzenetére
"Sokal inkább a kresz betartása ami megmentené az életeteket"
Ezzel egyetértek, de sajnos, nem nagyon tudom befolyásolni, hogy betartsák a kreszt. Amíg futárkodtam, naponta átlag háromszor ütöttek volna el a kreszt be nem tartók, ha nem lettem volna résen. Mivel egy ilyen ütközésnél egy sárvédő horpadása nem áll arányban a testem horpadásával, ezért baromira hidegen hagy a hang miatt sápítozók nyomora. Mellesleg, az aláírásomból sejtheted, hogy nem vagyok streetfighter típus.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsoltti
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Busterftw #123 üzenetére
Néhány hazai autóst el kéne küldeni egy európai tanulmányútra (nem Moszkvára, vagy Bukarestre gondolok). Pl. holland városokban megtanulnák a bringásokhoz való viszonyulást. A párizsi körgyűrűn meg a motorosokkal együtt közlekedést. Négy sáv. A harmadikban jobb szélre húzódnak a dugóban, a belsőben bal szélre, a kettő között meg vészvillogóval a motoros áradat 80-100 -as tempóban.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Aprósólyom
addikt
Vespából a legtöbb szerintem nem az 50-es kategóriába esik. Én egy segédmotorkerékpárral nem merészkednék a körútra, ahol 70-es szakaszok is vannak. Legalább is a jelenlegi morál meleltt. Nagyon ívben kerülném az ilyen szakaszokat. Aki ilyen járművel közlekedik szerintem figyel erre....
Jevons paradox
-
Casti98
tag
Nem szeretnek politizalni, de itt kellene az orszag leggazdagabb emberenek belepnie a bizniszbe, ha van esely egy nemzetkozileg is sikeres termekre. Nem football stadionokat epiteni amibe eselytelenek vagyunk h valaha is vilagszinvonaluak legyunk, marmint a footballban. Ugy lenne esely elerheto aron arulni, es kesobb a szolgaltatasbol tarolni, anno mint az Apple tette a zene ipar letarolasaval. (Ipod/ITunes)
[ Szerkesztve ]
"Je ne regrette rien..."
-
DigitXT
félisten
válasz arnyekxxx #94 üzenetére
Nagyon rá vagytok kattanva, hogy a város "max. 50". Miközben napi szinten
járok 60-70-es szakaszokon is. Ha mondjuk egy 70-es szakaszon Mari néni
45-tel megy az autójával, az bizony indokolatlanul lassú haladás. SMKP-val
meg ugye elvárás. Igazából az SMKP teljesen elavult. Valójában nem létezik,
hiszen egy 60-70-et tudó 50-es 2T-nek nem "maximális tervezési sebessége"
a 45 km/h, csak lefojtják, hogy eladható legyen ebben a jogi környezetben is.Igenis veszélyesnek tartom ezt. Nem veszi fel a forgalom ritmusát - előzgetni
kell, stb. A magam részéről ilyen korlátozás mehetne a kukába, rendszámot
MINDEN motorizált kétkerekűre (de bringára sem ártana). De nem én döntök.Ui: bringások simán tekernek ott, ahonnan a KRESZ szerint ki vannak tiltva...
Lehet, hogy ha lenne rajta rendszám, akkor (a beazonosíthatóság miatt) nem.
De szerintem ezt sosem tudjuk meg. Igazából a kretén az autóban is kretén.Legutóbb pl. egy piroson áthajtó, és a zebrára rákanyarodó bringást vasalt ki
majdnem az a taxis, aki leszarta a pirosat, és az ott álló autót kikerülte...MaCS_70: azt a max. 40-et tudót a 30 év melyik felében használtad?
Én még fiatal vagyok, csak 10 éve motorozok Bp-en, ráadásul nem sokat, de
1 hónap 4T 50-es nagyon fájt. Főleg, amikor pl. a Petőfi hídra 30-cal ment fel.
(De hasonlóan egy betegecske 125-össel veszélyesnek tartottam felhajtani a
Lágymányosi hídra kb. 45-tel, miközben ott 70-nel jönnek... ha szabályosak.)Írod, hogy messze nem 50-es robogód van. Nekem se: nyilván nem véletlen...
"Ettől függetlenül baromságnak tartom azt a szabályozást, ami különböző
sebességhatárokat enged meg járműveknek."
Ennyi. Nem az a bűnöző, aki 60-70-et megy egy SMKP-val, hanem az elavult
szabályozást kéne az élethez utána húzni. 30 év alatt sok minden változott...[ Szerkesztve ]
-
sztanozs
veterán
Szvsz a parasztság nem jármű kérdése. Koppenhágában pl, ahol a közlekedők nagy rész bringás, ott a gyalogosoknak tőlük kell félni... Az úton simán át lehet menni, de a bringasávban simán eltaposnak, ha elsőbbségük van, ha nem.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
#72042496
törölt tag
válasz kazsmerlaca #121 üzenetére
Éppen a városon belül könnyebb kiváltani a saját autót: tömegközlekedéssel, taxival, bérautóval, vagy éppen közösségi autózással.
-
arnyekxxx
veterán
Nagyon rá vagytok kattanva, hogy a város "max. 50". Miközben napi szinten
járok 60-70-es szakaszokon isaz ország településeinek kb 99,99%-ban 50 a max sebesség.
Ha mondjuk egy 70-es szakaszon Mari néni 45-tel megy az autójával, az bizony indokolatlanul lassú haladás
Nem az amennyiben Mari néninek van indoka 45-el menni. Pl nem tökéletes a látása vagy az autója épp nem veszi csak a 3.-at vagy mert 45-el érzi biztonságban magát a frissen esett hóban/szakadó jégesőben/stb. N+1 indokolt oka van bárkinek 45-el menni a 70es tábla alatt.
Igenis veszélyesnek tartom ezt.
Ha szerinted ez komolyan veszélyes akkor add vissza a jogsidat mert a közlekedés alapvető része a nálad lassabban haladók megelőzése.
-
Tikakukac
titán
válasz arnyekxxx #135 üzenetére
Mari néni az nálunk nagyfater. Indoka van lassan menni. Nem kevés. Én a 0-t javasolnám, de sajnos kellő mennyiségű ismertség és pálinka vagy pénz itthon mindent megold. Azt is, hogy olyan emberek kaphassanak jogsit, akik mellett max 5 pontos biztonsági övvel és bukókerettel érezném közepesen jól magam.
Az n+1 többsége sajnos olyan, akit nem szabadna kiengedni a forgalomba. Ezen szituk többsége azért nem jár mások és saját halálával, mert még azért a saját életvédelem dolgozik a többiekben. Sajnos a családban is volt nem kevés agyhalál jellegű szitu, de itt Pesten is nonstop látom az utcában mi megy. Nem értette a hölgy legutóbb, hogy miért gond az, hogy ő az egyirányúban már jött egy fél utcát és ő a másik egyirányúba akar bekanyarodni szembe. Nincs kérdés, jogsi el és oldd meg.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
DigitXT
félisten
válasz arnyekxxx #135 üzenetére
Te amúgy mennyit vezettél SMKP-t Budapesten? Picit sem veszélyes
feltartani mindenkit. Nem nekem kéne visszaadni a jogsimat, hanem
annak az autósnak, aki oldaltávolság tartása nélkül sávon belül előz...
(De neki is csak akkor, ha el is csap, mert amúgy szabályos az előzés.
Erre mondom, hogy néha utána lehetne húzni a KRESZ-t az életnek.) -
Chaser
titán
Cimet sem egeszen ertem, milyen forrdalmat hoz el, es pontosan hova? Mert mo-ra semmilyet, az biztos
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
arnyekxxx
veterán
válasz Tikakukac #137 üzenetére
n+1 többsége sajnos olyan,
tök mindegy, hogy ki mit gondol mások sebességének okáról, ettől még az úton el kell fogadni, hogy nem mindenki az adott helyen megengedett maximális sebességgel közlekedik akármilyen okból. Nekem pl volt, hogy szétugrott a váltórudazatom, 1/3.-ba be lehetett tenni oszt ennyi. Hazamentem 3.-al 50el majd kicseréltem otthon a 600ft-os alkatrészt. Másik opció lett volna a tréler 30ezerért. Biztos volt aki azt gondolta "hülyetata minek van az úton ha nem mer menni"
-
bandigyerek
senior tag
Dehogynem! Már van is itt egy! Mi depresszív, pesszimista, csóró mocsárlakók, akiknek nincs másfél millája arra, hogy olyan elektromos robogót vegyen, amit másnál, drága pénzért tölthet, és ezt meg is merjük mondani. Mi ez, ha nem forradalom? De ha bejön nekik, és MO-n mindenki ezzel a "presztizsmotorral" fog szaladgálni, emelem kalapom.
-
arnyekxxx
veterán
-
-
bot1978
senior tag
válasz arnyekxxx #143 üzenetére
Te melyik országban motorozol?
Nekem egy kétütemű Yamaha-m van 60-ra fojtva gyárilag és kész halál. Ha nyélre húzom akkor a seggemben vannak és folyton a tükröt nézem meg rajtam a para, ahogy elkezdek akár csak 50 körül menni azonnal letolnak a csába az előzgetők a szélére, mert szarik rá elfér e, mellémjön aztán tol le a szélére, mert szemből meg jönnek. Lent a szélén meg a busz hullámosra járta, szóval hosszában mehetek egy hullám tetején. Próbáld meg egy kis kerékkel milyen egy hullám tetején 50-el. Hátadon a hideg veríték azonnal. Közöm nincs BP-hez, én BP-n ezzel a kistestű sz@rral így 60-ra fojtva el sem mernék indulni, minimum 75km/h ha életben is akarok maradni. Szóval ha az komoly, hogy 45max akkor az vicc, az annak jó, aki nem megy sehová. Turistáskodik vagy nem tudom mit csinál, de tuti nem A-ból B-be jár rendszeresen. Egyszerűen az autósok megölnek, ha nekiállsz 45-el menni.[ Szerkesztve ]
-
bot1978
senior tag
válasz bandigyerek #145 üzenetére
Szokásokról? Szerintem az nem szokás kérdése hogy a MO.-i utak 90% a szélén motorral járhatatlan. Az már inkább szokás, hogy az autós (aki életében nem motorozott) azt gondolja, hogy robogós ne foglaljon sávot, vagy ha foglal, akkor paraszt.
Biztos azért megyek a saját sávom közepén, mert élvezem, ha feltarthatok valakit. Egyébként autóm is van és ha autóval megyek 60-al nem állnak belém szinte soha, ha motorral akkor 2 méterre jön mögöttem a paraszt. Akkor nem 60 a 60, megelőz és utána megy előttem 10km-en át eltávolodik 100 méterre, de ha nem engedem el, akkor 2 méterre a seggemben végig. -
btprg
senior tag
válasz Csóringer #75 üzenetére
Nem értem hogy ezt miért nekem címezted, amikor én erre a robogóra egy rossz szót nem szóltam A Pannónia és a Csepel márkanév feltámasztására írtam amire válaszoltál, mert hülyeségnek tartok egy legendás akármi nevével elkezdeni olyan dolgokat gyártani, aminek köze sincs az eredetihez. (Attól is rosszul vagyok, amikor a MediaMarkt-ban látom virítani a 10 centis Orion rádiógyár emblémákat a kínai kenyérpirítókon.)
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest