- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Nem lesznek ők a következő Huawei, teljesen más a két cég üzletpolitikája, és a mérete is. A Huawei az inkább a Samsungra hasonlít, ha már valami párhuzamot lehet vonni, a Xiaomi meg a Leeco-ra (illetve talán inkább fordítva, de most ez lényegtelen). Mivel a Xiaomi a hardveren nem keres pénzt, csak szolgáltatásokkal, így a külföldi terjeszkedés sikere azért igen kérdéses. Nyugaton nem nagyon lenne sikere a zene, videó, app bolt és egyéb hasonló szolgáltatásoknak, meg az olyan asszisztensnek, ami jó ha a kínai mellett angolul tud egyáltalán. Ha pedig nem tudnak pénzt keresni, akkor nem tudnak beruházni sem, úgy pedig nehéz külföldre terjeszkedni. Szóval ha jönnek is, akkor sem olyan áron, amiért szeretik őket az emberek.
A Huawei ezzel szemben egy olyan lábakon álló cég, ami egyrészt sokszor nagyobb a Xiaomi-nál (még a mobilos részleg is, pedig az csak tört része az egész cégnek), másrészt olyan ágazatokra támaszkodik, amivel nemzetközileg is sikeres (a bevétel jelentős részét a Kínán kívüli üzletrész adja), és ezért stabil résztvevője lehet a globális mobilpiacnak. Tudnak miből kereszt-finanszírozni, mert az üzletágaik minden régióban megállják a helyüket, és egyensúlyban tudják tartani a céget. A Xiaomi ezzel szemben a kínai szolgáltatásokból bejövő bevétellel kellene ellensúlyozza a globális terjeszkedést. Nézzük meg milyen jól ment ez a Leeco estében Nem hiába nem erőltetik annyira a dolgot egyelőre.