Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
Szerintem ez magyarázható a gazdasági helyzettel és a erős konkurenciákkal. Egy új erőgép kifejlesztése, aztán minimum 1+ évig nagy veszteségű árusítása erősen megviseli a cégek pénzügyi forrásait.
És minél sikeresebb a rajtnál a konzol, annál nagyobb veszteséget termel, ami csak hosszú távon térülhet meg. Elsősorban a játékok értékesítésével, aztán a gyártási költségek leszorításával. De viszont elemi érdek, hogy már kezdésnél sikeres legyen az új konzol.Szerintem elképzelhető, hogy az új generációba nem lesz akkora hardwares ugrás, hogy a költségek ne legyenek túl nagyok. Nem feltétlenül kell erőgép, ezt mutatja a Wii sikere is.
PS3-nál elképzelhető, hogy csak a VGA-t kéne tuningolni (meg 1-2 apróságot). -
Polllen
nagyúr
válasz Angel1981 #31 üzenetére
Nehéz lenne kijelenteni, hogy a 10 év felétől kell új termék. Normális esetben a hanyatláskor kell új terméket bedobniuk, hogy amíg a régi csökkenő profitot termel, addig az új tudjon növekedni...
A cikkben említett move pedig pont az "érett" szakasz elnyújtását célozza. Az hogy ez az eredeti 10 évet is kitolja, majd meglátjuk... Függ a piactól és a konkurenciától. Ha valaki bedobja az új generációt, a többieknek is mennie kellene...
Majd akkor kezdenek el új generációt bevezetni, ha már csökkenni kezdenek az eladások, addig felesleges házon belüli konkurenciát is generálni...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"